Æv, min kommentar i #12 var møntet på en kladde til din "do not kill list". Men det var åbenbart ikke den, du talte om men derimod et brev til Stegelmann.
Jeg er lidt træt af, at der ikke er flere gamle klip. Det er helt klart klippene fra starten af 90erne til midt i 90erne, som vækker størst nostalgi ved mig.
Men naturligvis et stort tillykke til Danmarks bedste vært og Danmarks bedste tv-program.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvor lang tid er det, det varer i dag 10 minutter? Det holder fandeme ikke at lave sådan noget, når man kun er ude på at tilfredstille de små poder med farverige, beægende billeder, som jeg har hørt at de gør - for seerne forsvinder når de taler om bøger og tegneserier, og viser stilstående billeder.
Det suger sgu da røv... Luk lortet og vis nogle tegnefilm istedet, og så lav et program på DR-2 for folk med lidt tålmodighed, så alle medier får noget tid fremfor de skide videospil alene.
Hvor lang tid er det, det varer i dag 10 minutter? Det holder fandeme ikke at lave sådan noget, når man kun er ude på at tilfredstille de små poder med farverige, beægende billeder, som jeg har hørt at de gør - for seerne forsvinder når de taler om bøger og tegneserier, og viser stilstående billeder.
Det suger sgu da røv... Luk lortet og vis nogle tegnefilm istedet, og så lav et program på DR-2 for folk med lidt tålmodighed, så alle medier får noget tid fremfor de skide videospil alene.
#11 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Highland Park 16 år siden
#13 elwood 16 år siden
8-)
#14 Highland Park 16 år siden
Æv, min kommentar i #12 var møntet på en kladde til din "do not kill list".
Men det var åbenbart ikke den, du talte om men derimod et brev til Stegelmann.
#15 dyg 16 år siden
Men naturligvis et stort tillykke til Danmarks bedste vært og Danmarks bedste tv-program.
#16 tiany 16 år siden
#8 Mange tak ;)
#17 Æsop9000 16 år siden
http://www.youtube.com/user/troldspejlsfan
men ellers tak for at smide linket øverst :-)
#18 elwood 16 år siden
John Lasseter er satme et legebarn.
#19 filmz-TheNthDoctor 16 år siden
#20 Bobby Singer 16 år siden
Så så, det skal nok gå.