hvilken herlig måde og slappe af på, efter en hård dag ude i det fri.
Og da de lavede en Deluxe Paint (ret sikker på det var deluxe paint) animations tutorial, hvor man lærte og animere en rød bold til og hoppe mener jeg det var, det var satme også hygligt, husker selv jeg sad og rode med min Amiga dengang.
Hans måde og snakke på i 89, minder en del om hans måde og tale på i PlanetX.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8: Hmm... den liste vil jeg også gerne tilføjes...
Det er lidt ærgerligt, at indlæg med lykønskninger først kan blive godkendt på mandag af Troldspejlets webmaster. Men jeg håber da, at Stegelmann kan læse med alligevel. Hvor er det vildt, at der allerede er gået 20 år. :)
#1 nathue 16 år siden
DR har netop åbnet et jubilæumssite med arkivklip fra tidligere udsendelser helt tilbage fra 1989, da Jakob startede Troldspejlet.
http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Jubi/Trold20
Jeg sidder lige nu og ser de gamle klip. Der er ren tidsmaskine. Hvor er det fedt!
Tillykke Jakob!
#2 elwood 16 år siden
There can be only one!
He is the chosen One!
Jakob Stegelmann I salute you, this is a day for the history books.
Ahh ja ren nostalagi, jeg husker tydlig første gang jeg så troldspejlet i 89, og dengang da de anocerede den nye intro som var lavet på Amiga.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Kruse 16 år siden
EDIT: Too late....Save yourself!
#4 elwood 16 år siden
Og da de lavede en Deluxe Paint (ret sikker på det var deluxe paint) animations tutorial, hvor man lærte og animere en rød bold til og hoppe mener jeg det var, det var satme også hygligt, husker selv jeg sad og rode med min Amiga dengang.
Hans måde og snakke på i 89, minder en del om hans måde og tale på i PlanetX.
#5 Bony 16 år siden
#6 elwood 16 år siden
et af de bedste programmer?
DET BEDSTE PROGRAM!
8-)
#7 tiany 16 år siden
#8 elwood 16 år siden
#9 filmz-Narniabæver 16 år siden
Det var dage!
#10 Highland Park 16 år siden
#8: Hmm... den liste vil jeg også gerne tilføjes...
Det er lidt ærgerligt, at indlæg med lykønskninger først kan blive godkendt på mandag af Troldspejlets webmaster. Men jeg håber da, at Stegelmann kan læse med alligevel.
Hvor er det vildt, at der allerede er gået 20 år. :)