Gravatar

#131 Neranders 13 år siden

Jeg må desværre meddele at jeg har besluttet at melde afbud til julefrokosten, grundet jeg føler mig meget presset af studiet og andre ting her for tiden. Jeg beklager meget, at jeg ikke kommer. :(
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#132 wimmie 13 år siden

Noooooo... Det er jo netop derfor du har brug for at komme væk fra bøgerne og ud blandt sjove folk; for at stresse af :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#133 Neranders 13 år siden

Det er rigtigt ja, og et godt argument. Jeg har også virkelig lyst, men hver gang jeg tænker på at skulle en tur til Sydfyn, har det mest af alt virket som at få et par kilo ekstra vægt på skuldrene. De sidste par dage har jeg følt mig ualmindelig træt, trods jeg har fået min sædvanlige mængde søvn. Jeg kan godt lige tænke på det weekenden over, hvor jeg også får mulighed for at sænke stressniveauet en lille smule.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#134 wimmie 13 år siden

Ja, sov lidt på det og se tiden an - det kan jo være du bliver mindre stresset :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#135 Neranders 13 år siden

Forhåbentlig. Og nu må jeg hellere se at komme igang med at få ryddet den lejlighed op, så den er klar til semi-royalt besøg, når min stedmor kommer på besøg med en sofa og stuebord. Det hjælper ikke i det lange løb på stressen at blive hængende her. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#136 Skeloboy 13 år siden

Neranders (131) skrev:
Jeg må desværre meddele at jeg har besluttet at melde afbud til julefrokosten, grundet jeg føler mig meget presset af studiet og andre ting her for tiden. Jeg beklager meget, at jeg ikke kommer. :(

Så er løsningen ikke at blive hjemme! Så skal du og koble helt af...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#137 Kruse 13 år siden

What Skeloboy said! Hvem skal ellers være på min side når Skeloboy på det groveste postulerer at U2 er kedeligt og overvurderet? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#138 Neranders 13 år siden

Kruse (137) skrev:
Hvem skal ellers være på min side når Skeloboy på det groveste postulerer at U2 er kedeligt og overvurderet? :)

Se, dét kalder jeg et argument!
"That's rough, buddy."
Gravatar

#139 Skeloboy 13 år siden

Betalt:
Skeloboy
Tiany
Collateral
Kruse
Bony
GI-Jones