Hvis du ikke kommer, så vil jeg danne team med Skeloboy i tilsviningen af gammelmands bandet U2. Så du bliver vist nødt til det. ;-)
Få det hele lidt på afstand, se tingene fra en anden og sjovere vinkel i selskab med ligesindede filminteresserede, hvor vi i fællesskab skubber studieproblemer, stressede opgaver og andet til side og bare nyder selskabet, maden og alkohollen. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
HelmerJ - Jeg har vidst fået aftalt det sådan at jeg kan være ved Burger King, så i bare kan samle mig op der. Kan jeg komme med retur dagen efter også ? :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#141 Skeloboy 13 år siden
#142 HelmerJ 13 år siden
#143 Bony 13 år siden
Hvis du ikke kommer, så vil jeg danne team med Skeloboy i tilsviningen af gammelmands bandet U2. Så du bliver vist nødt til det. ;-)
Få det hele lidt på afstand, se tingene fra en anden og sjovere vinkel i selskab med ligesindede filminteresserede, hvor vi i fællesskab skubber studieproblemer, stressede opgaver og andet til side og bare nyder selskabet, maden og alkohollen. :-)
#144 Neranders 13 år siden
Hvis det skal være på den måde, så kommer jeg kun, hvis du holder med Kruse og jeg! ;)
"That's rough, buddy."
#145 Bony 13 år siden
Ok. Jeg må lige på Spotify og finde en U2 sang, som jeg kan holde ud at høre og så bruge den som argument. Deal..! ;-)
#146 Neranders 13 år siden
Det kan du godt spare dig, for både du, Kruse og jeg ved, at alle U2's sange er perfekte. ;)
"That's rough, buddy."
#147 Collateral 13 år siden
#148 MOVIE1000 13 år siden
#149 Skeloboy 13 år siden
#150 HelmerJ 13 år siden