Det bliver en episk standoff! Jeg ser allerede for mig hvordan du kommer til at danse rundt og synge Singin' in the Rain i de fjerede raptor-kostume :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
gi-Jones! Kører I i bil, og hvis ja, kan jeg da få et lift fra Vejle og blive sat af der søndag?
Vi kører helt sikkert i bil. Jeg er dog selv lige kommet i besiddelse af én, der dog kun har to sæder, så jeg vil lade beslutningen om hvilken vi kører i være op til Elwood, der ellers altid har lagt bil til jo.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Vi kører helt sikkert i bil. Jeg er dog selv lige kommet i besiddelse af én, der dog kun har to sæder, så jeg vil lade beslutningen om hvilken vi kører i være op til Elwood, der ellers altid har lagt bil til jo
Helt i orden. Bare meld tilbage, når I har fundet ud af det. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Gi-jones og jeg ændrer planerne lidt i år, så vi køre i hans to personers bil, men håber da du finder en transport mulighed, eneste mulighed vi har er så taget og noget med Gaffa, men jeg tænker det er du nok ikke så begejstret for, altså taget... Gaffa kan alle jo li 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Neranders: hvis du timer det rigtigt, så kan du tage et tog til Aarup(med et skift i Fredericia), og måske kan du så få nogen med bil til at hente dig der :)...det er 10 km væk...
#201 gi-jones 13 år siden
#202 gi-jones 13 år siden
#203 Neranders 13 år siden
Helt i orden. Bare meld tilbage, når I har fundet ud af det. :)
"That's rough, buddy."
#204 Patriarch 13 år siden
#205 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#206 Skeloboy 13 år siden
#207 Neranders 13 år siden
Jeg takker pænt nej til taget, men tak for tilbuddet alligevel. :)
Tak for tippet, jeg forhører mig lige ad.
Alle sammen!:
Er der en i bil, som kan samle mig op i Aarup og sætte mig af der igen søndag?
"That's rough, buddy."
#208 Bony 13 år siden
#209 Skeloboy 13 år siden
#210 Bony 13 år siden
Fordi jeg bor langt væk fra Turup OG fordi, at Turup ligger langt ude på landet måske? ;-)