HelmerJ: Jeg står ved Burger King eller deromkring ved en 13-tiden lørdag er det aftalen?
Wimmie: Mindes at jeg også var en af dem der var så heldig at reservere mig en god soveplads af en eller anden art - ikke sandt? Så skal jeg bare lige huske at have dyne eller noget med...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Det er mig totalt nedslående, at det tager 3,5 time at komme til Turup. :-(
Kan ikke rigtigt komme mig over det. Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at det ville tage så lang tid. Og så har jeg endda snydt med afgangsstation for hvis jeg tager afsted fra min egen adresse, så tager det en time længere, altså cirka 4,5 time hver vej. Det er sgu' næsten sådan nogle tanker der får en til, at overveje at blive hjemme i stedet. :-(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#211 Collateral 13 år siden
Wimmie: Mindes at jeg også var en af dem der var så heldig at reservere mig en god soveplads af en eller anden art - ikke sandt? Så skal jeg bare lige huske at have dyne eller noget med...
#212 Skeloboy 13 år siden
#213 MOVIE1000 13 år siden
Helmer Ifølge DSB skulle toget ankomme 12:09, så jeg sidder nok ude ved de dersens sten bænke ca. 12:10 :)
#214 Bony 13 år siden
Kan ikke rigtigt komme mig over det. Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at det ville tage så lang tid. Og så har jeg endda snydt med afgangsstation for hvis jeg tager afsted fra min egen adresse, så tager det en time længere, altså cirka 4,5 time hver vej. Det er sgu' næsten sådan nogle tanker der får en til, at overveje at blive hjemme i stedet. :-(
#215 Skeloboy 13 år siden
#216 Bony 13 år siden
Nordsjælland, på spidsen.
#217 Skeloboy 13 år siden
#218 Neranders 13 år siden
Hey! Nu havde du lige lovet at gå på Kruse og min side i mulige diskussioner om U2!
"That's rough, buddy."
#219 Bony 13 år siden
Jeg havde nok ikke fundet på noget positivt at sige alligevel. ;-)
#220 Skeloboy 13 år siden