Gravatar

#231 wimmie 13 år siden

The Insider (228) skrev:
#226, sov mens du tør det, sov mens du gør det!

:p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#232 Nicki52 13 år siden

MOVIE1000 (213) skrev:
Helmer Ifølge DSB skulle toget ankomme 12:09, så jeg sidder nok ude ved de dersens sten bænke ca. 12:10 :)

Kan du nå det på et minut? :o
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#233 Collateral 13 år siden

Bliver noget værre flaskeslæberværk med alle de småsjatter af diverse jeg har liggende. I det mindste bliver jeg da nem at finde, bare gå efter lyden af klinkende flasker.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#234 elwood 13 år siden

De kalder ham klinkehans i byen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#235 evermind 13 år siden

WIMMIIIIIIIE, jeg vil gerne have den anden dyne!! Det vil være rigtig praktisk, hvis jeg ikke skal til at slæbe rundt på sovepose, da jeg skal direkte på BogForum dagen efter. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#236 wimmie 13 år siden

Ufff.... tør jeg virkelig overlade min sarte dyne til dig? :p
Oh well, den må vel bare få lidt ekstra terapi bagefter...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#237 evermind 13 år siden

Mmmm, terapi ... :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#238 HelmerJ 13 år siden

Snakker vi stråling?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#239 Nicki52 13 år siden

Jeg har lige banket døren i i min ene fod, så min negl er gået op. Jeg kommer stadig, men sidder nok ned for det meste og vil nok ikke drikke så meget. Bad Timing. Gik også hvor I går, bliver sindsyg hvis I træder oven på min dårlig fod.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#240 HelmerJ 13 år siden

hmm jeg tager træsko på, hvis der er den mindste chance for at se dig male "den sidste nadver" i egen afføring på vejen foran huset.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: