Til jer der skal med tog og overnatter; jeg har 2 ekstra dyner :)
I øvrigt; hvis jer der kommer med tog kan finde ud af at være i Aarup på ca. samme tid, så laver vi en til- og fra transport (det er kun 12 km herfra) Jeg kan se at Bonys transporttid vil blive kortet ned til 2 timer og 42 minutter hvis man sætter destinationen til Aarup. Så Neranders, kan du og Sjællænderne ikke lige snakke sammen ang. hvornår I kan være i Aarup ca. samme tid? Så sender vi en "taxa" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Og jeg vil gerne tilrane mig en dyne i samme ombæring også, da jeg ikke har min sovepose ved hånden og jeg får ikke mulighed for at samle den ved de gamle inden lørdag. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
@Movie1K Du skal gennem tunnelen om på modsatte side, tag elevator ned og til venstre. Eller ud fra stationen og til venstre og til venstre igen ned i tunnel, hvis det er for bøvlet sender jeg Davenport efter dig.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#221 Neranders 13 år siden
Det er da nemt nok. Du skal bare sige, alle U2's numre er perfekte og de rene mesterværker. ;)
"That's rough, buddy."
#222 Kruse 13 år siden
#223 Skeloboy 13 år siden
Se link
#224 wimmie 13 år siden
I øvrigt; hvis jer der kommer med tog kan finde ud af at være i Aarup på ca. samme tid, så laver vi en til- og fra transport (det er kun 12 km herfra)
Jeg kan se at Bonys transporttid vil blive kortet ned til 2 timer og 42 minutter hvis man sætter destinationen til Aarup.
Så Neranders, kan du og Sjællænderne ikke lige snakke sammen ang. hvornår I kan være i Aarup ca. samme tid?
Så sender vi en "taxa" ;)
#225 Neranders 13 år siden
Jo, jeg skal nok lige få snakket sammen med dem.
Og jeg vil gerne tilrane mig en dyne i samme ombæring også, da jeg ikke har min sovepose ved hånden og jeg får ikke mulighed for at samle den ved de gamle inden lørdag. :)
"That's rough, buddy."
#226 wimmie 13 år siden
#227 Neranders 13 år siden
Hvornår regner I med at være i Aarup?
Fantastisk! :D
"That's rough, buddy."
#228 The Insider 13 år siden
#229 HelmerJ 13 år siden
Det er aftalen
@Movie1K
Du skal gennem tunnelen om på modsatte side, tag elevator ned og til venstre. Eller ud fra stationen og til venstre og til venstre igen ned i tunnel, hvis det er for bøvlet sender jeg Davenport efter dig.
#230 Collateral 13 år siden
Super! Skulle lige være helt sikker :D