#8 "Spat" er en betegnelse for en bensygdom hos heste, men er idag mere udbredt som et udtryk for at man, som Kalle F. siger, flipper ud eller bliver dybt irriteret...
Og i dette tilfælde menes der vel næppe "ting man bare får hestebenssygdom af".... eller gør der?
#10 Det må vel også være en stor fejl fra biograffens side, at lade de mødre tage deres små børn med ind. Man må gå ud fra at der har været en aldersgrænse?
Jeg var for noget tid siden i Palads bio, i en af de små biografer. Sørme så om der ikke kom 4-5 ældre damer, som rigtig skulle sidde og sladre -og oven i købet så højt at de underholdte ALLE i biografen. De blev så nærmest fornærmede over at blive tysset på. Som #10 skriver så kan folk sgu snakke hjemme foran deres fjernsyn.... -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Da jeg så Amelie, var der vist kun to ældre damer og så min ven og jeg i hele biografen. De to damer brugte det meste af filmen på at snakke om hvilken slags spiritus de skulle ha til deres kransekage når de kom hjem... Og eftersom der ikke var flere i biografen, følte de at de sagtens kunne tillade sig at snakkke højt
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lyst til at slå folk ihjel der griner for meget i en biograf. Har været ude for folk der sidder og griner af en plat joke i flere minutter. Det kan virkelig gå mig på. Nok en af grundene til at jeg næsten aldrig går i biografen mere (venter til filmene kommer på dvd). Der er for mange underlige mennesker i en biograf incl. mig selv. :p
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
Da vi var et par stykker inde omg se rotk (på premieren enda) sad der ved siden af os en mor med 3 børn, 2 piger på 8-10 år, det gik nogen lunde, men at den en sad og viskede lidt til den anden fordi hun ikke var så god til at læse endnu, det var vel oz fair nok og hvis man ser bort fra den store tudekoncert til sidst i filmen (rejse væk scenen) men fanden stå i det om moren ikke oz havde en lille knægt på max 5 år med ind, for det første forstod knægten ikke en skid af sprog eller handling men han tonsede oz rundt og lavede kolbøtter i sin stol sad og larmede og snakkede, tudede og råbte da ha jeg lav men meget bestemt sagde til hans mor han sku sidde ordenligt eller jeg knaldede ham en. Fik oz lidt negative vib's i pausen. Men det var jeg sgu ikke lige i humør til på en så stor film så endda på premieren. Fatter til stadighed ikke at hun ikke kunne se det fra vores synspunkt, deter eddermame ikke respekt for sine med mennesker, er lige glad med at folk griner, kan endda gå med til folk der klapper når filmen er sjov og lidt små plat (Terkel i knibe, hvor steward smadre Steen og Saki) MEN DET KOMMER HELT AN PÅ FILMEN OG DETTE VAR ET AF DE MEGET FÅ TILFÆLDE HVOR DET IKKE GENEREDE MIG. Har oz prøvet hvor en eller anden idiot sidder og sms'er det siger godt nok ikke noget men sådan et blåt lys er sku oz forstyrrende i en mørk sal.
Er helt enig med flere af jer der er ved at gå amerikanske tilstande i vores biografer, har været i en i NY, det er satme noget af en oplevelse det er fuldstændigt som man ser i film med folk der sidder og hujjer snakker i mobil og kommer med tilråb og forslag til hvad "helten" skal og ikke skal....
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Der er kun ét at gøre. Vi må alle tysse og skælde ud på folk der larmer. Hvis de så brokker sig må vi stikke dem en lap papir med en hevisning om at klikke sig ind på denne tråd på Filmz.
Det ville da være stort - at Filmz kunne være med til at genskabe biografkulturen. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Må heller lige lave et PS. Ved godt de ikke var drengens skyld men han var der, men da han var den direkte årsag til larmen.... Var ret pissed over det, og der er jo heller ikke tid til det store debat forum, hvor man snakker problemer ud. Det havde jo oz værret en forstyrrelse.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Har ikke lige oplevet det du beskriver men da jeg var inde og se Harry Potter 3 var der lige pludselig en dreng der sagde himmelhøjt HVAD BETYDER DET???????
Det er dumt at tage børn ind og se en film som de ikke kan forstå!!!!
Måske hjælper det med Harry Potter 4(Ihvertfald med Harry Potter filmene) da Daniel Radcliff har udtalt til Empire at den næste Potter film bliver en thrilleragtig film (YES)
En ting er at nogle forældre er så snotdumme, at de slæber deres små børn med til sådan en film. Det er dog i sidste ende biografens opgave, at håndhæve de aldersgrænser der er sat for de forskellige film. Det gør de tilsyneladende ikke. Aldersgrænsen på Harry Potter er vist sat til 11 år, og den var vist ikke lavere til LOTR. Jeg kan ikke se hvorfor biograferne sætter en aldersgrænse, hvis de ikke har i sinde at bruge det til noget. Mht. folk der ellers bare sidder og ævler så er det jo, som tidligere nævnt i tråden, bare direkte mangel på respekt for de øvrige betalende gæster. -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#11 Ikari 21 år siden
Og i dette tilfælde menes der vel næppe "ting man bare får hestebenssygdom af".... eller gør der?
#12 filmz-VirtUs 21 år siden
det med betegnelsen for at flippe ud kunne viste jeg godt :)
ja deeeeeeeeeet :D
#13 filmz-Asta 21 år siden
Jeg var for noget tid siden i Palads bio, i en af de små biografer. Sørme så om der ikke kom 4-5 ældre damer, som rigtig skulle sidde og sladre -og oven i købet så højt at de underholdte ALLE i biografen. De blev så nærmest fornærmede over at blive tysset på.
Som #10 skriver så kan folk sgu snakke hjemme foran deres fjernsyn....
-
#14 lagoni 21 år siden
#15 filmz-derb 21 år siden
Nok en af grundene til at jeg næsten aldrig går i biografen mere (venter til filmene kommer på dvd). Der er for mange underlige mennesker i en biograf incl. mig selv. :p
http://derb.dk
#16 HelmerJ 21 år siden
Er helt enig med flere af jer der er ved at gå amerikanske tilstande i vores biografer, har været i en i NY, det er satme noget af en oplevelse det er fuldstændigt som man ser i film med folk der sidder og hujjer snakker i mobil og kommer med tilråb og forslag til hvad "helten" skal og ikke skal....
#17 Kalle Ferm 21 år siden
Vi må alle tysse og skælde ud på folk der larmer. Hvis de så brokker sig må vi stikke dem en lap papir med en hevisning om at klikke sig ind på denne tråd på Filmz.
Det ville da være stort - at Filmz kunne være med til at genskabe biografkulturen. ;-)
#18 HelmerJ 21 år siden
Ved godt de ikke var drengens skyld men han var der, men da han var den direkte årsag til larmen.... Var ret pissed over det, og der er jo heller ikke tid til det store debat forum, hvor man snakker problemer ud. Det havde jo oz værret en forstyrrelse.
#19 Lady Arwen 21 år siden
Det er dumt at tage børn ind og se en film som de ikke kan forstå!!!!
Måske hjælper det med Harry Potter 4(Ihvertfald med Harry Potter filmene) da Daniel Radcliff har udtalt til Empire at den næste Potter film bliver en thrilleragtig film (YES)
#20 filmz-Asta 21 år siden
Jeg kan ikke se hvorfor biograferne sætter en aldersgrænse, hvis de ikke har i sinde at bruge det til noget.
Mht. folk der ellers bare sidder og ævler så er det jo, som tidligere nævnt i tråden, bare direkte mangel på respekt for de øvrige betalende gæster.
-