Gravatar

#41 Sealer 21 år siden

okay chronos men inde på dr begynder de bare at flame hinanden for vildt, godt vi ik gør det her på filmz :)
Gravatar

#42 chronaden 21 år siden

ye, stor forskel på modenhed hos de forskellige fora
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#43 Jay El 21 år siden

Jeg har også været ude for at en mor eller far sad og læste højt for ungen. Det er dog heldigvis lang tid siden sidst.
Og til Big Fish var der 4 ældre mennesker, som absolut skulle sidde og snakke om et eller andet arrangement de skulle til.
Og til The Day After Tomorrow var der en flok rollinger længere henne på samme række, som ikke kunne finde ud af at sidde stille.

Jeg er helt enig med #37, der burde være en amsat, som står/sidder og holder øje med forstyrrende elementer.

Desværre kan de jo næppe spotte alle mobiltelefoner, som folk sidder og roder med - og det sker HVER gang.
Gravatar

#44 Sealer 21 år siden

jeg har sku ik noget mod mobiltelefoner heh :D måske fordi jeg selv har snakket i mobil mens jeg var i biffen en enkelt gang eller 2. men der fik jeg også et spark i sædet bag fra heh.
Gravatar

#45 Kalle Ferm 21 år siden

Så er du vel ikke bedre end de andre...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#46 Patriarch 21 år siden

Nej... du skulle også skydes... fair and square
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#47 chronaden 21 år siden

fatter slet ik folk kan få sig til det
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#48 filmz-Alex De Large 21 år siden

#44 Du fortjener ikke at få lov at gå i biografen.
Gravatar

#49 dyg 21 år siden

#44 - Din ret til at klage over andre i biografen er hermed inddraget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#50 Sealer 21 år siden

jamen gør det så meget når man sidder bagrest ? det er hvis man lige får en sms, så kan jeg sku ikke lade vær med at kigge, og faktisk har det også kun være vigtig ting jeg har svaret på. men mobil og en der læser op er altså ik helt det samme.

Skriv ny kommentar: