Gravatar

#51 filmz-Asta 21 år siden

#50 Hvis du er så vigtig en person, at du er nødt til at sidde og svare på sms'er i bio, så burde du måske helt holde op med at gå ind og se film.....*GS* ;-)
Og jo, det er mindst lige så belastende som folk der snakker, og der ud over så er der en grund til, at biograferne er begyndt at lave det der lille indslag, hvor man bliver bedt om at slukke sin mobiltlf....
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#52 filmz-Le Samouraï 21 år siden

#50 - Begge dele er elendig opførsel.

Hvordan kan du forøvrigt "få spark i sædet bagfra", når du kun sidder på den bagerste række og SMS'er?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#53 Sealer 21 år siden

52 det var da jeg var inde og se kill bill jeg fik et spark hhe intet spark til mig da jeg var i bio her,

51 jeg er ikke nogen vigtig person, men jeg er desvære blevet afhægig af min mobil :( ¨må prøve at lærer at slukke den næste gang jeg går i biffen, vidst faktisk ikke at det var så galt :S
Gravatar

#54 El vez 21 år siden

Det er meget sjovt du brokker dig over folk der læser op for deres børn, men du ikke har forstået hvor irriterede folk er over mobiltelefoner, selvom nogle endda har gjort dig opmærksom på det.

...eller hvad med de påmindelser der kommer på efter reklamerne 'sluk for mobilen, veninderne er der også efter filmen', 'du slukker slukker for mobilen' etc - var de ikke hint nok ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#55 Yoda 21 år siden

Jeg har flere gange oplevet, at folk ikke kan opføre sig pænt i biografen.

Det er trist, grænsende til det frustrerende, når blå mobilskærme sværmer rundt i den ellers mørke sal som lightere til en nostalgisk rock-koncert! Nogle mennesker må simpelthen være ført uden situationsfornemelse, da det er at - undskyld udtrykket - pisse folk op og ned af ryggen, der er i biffen for at få en god filmoplevelse. Jeg er endog nået til det punkt, hvor jeg tror, at de pågældende "mobil-freaks" må være født med en mindre velfungerende hjerne, da der før filmens start bliver gjort opmærksom på - så selv den mest åndsforladte teenager kan forstå det, at MOBILEN SKAL SLUKKES..........

En idé til biografer landet over - installer signal scramblere i salene......det ville være lækkert og effektivt.

Forleden var jeg inde med kæresten for at se "Harry Potter", og som flere her i tråden har brokket sig over, så var der også her tale om børn - to voksne fire børn - der ikke kunne opføre sig ordentligt. De to voksne brugte ca. 20 min. på at få den mindste til at sidde stille, hvorefter de to ældste skulle underholdes med højtlæsning. Jeg vendte mig om og bad - høfligt - om de ikke nok ville undlade at fortage "go'nat læsning", da det virkede frustrende. Desuden stak den mindste i hyl, hver eneste gang, der skete noget uhyggeligt. Jeg fik røde knopper over hele kroppen.

Da jeg var til "Kill Bill" marathon, sad jeg ved siden af et par unger på 14-15 år, der hele tiden skulle spille smarte og højt proklamere, at det var sku da det "dårligste lort" de længe havde set, hvorefter jeg bad dem holde kæft, hvilket deres nabo til den anden side også gjorde stort set samtidigt - de var herefter som to artige kostskoledrenge, og turde knap nok se op, da filmene var forbi.

Der burde gøres kort proces med folk, der larmer i biffen.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 DarkLight 21 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#57 Sealer 21 år siden

54 i den bio jeg går i har jeg alrdig set det med at man skal slukke mobiltelefonen. Så det kommer faktisk bag på mig. FOr mig har det ikke irrertet mig at nogen lige har skrevet en sms eller 2 mens de har være i biffen, men sådan er vi jow så forskælige :)
Gravatar

#58 Yoda 21 år siden

#57 Hvorfor er det nødvendigt at bruge sin mobiltelefon i biografen? Jeg kan simpelthen ikke se nødvendigheden af, at man skal sidde og lege med sin "lille ting"! Det er få mennesker, der er så vigtige, at de ikke kan slukke deres telefon i et par timer, og dermed udvise en smule pli og forståelse for biografens øvrige publikum.

Medmindre man er medlem af det nationale sikkerhedsråd, og venter et opkald af absolut vigtighed vedrørende nationens ve og vel, eller man hedder Batman, så er det simpelthen regulært svineri og idioti at bruge sin telefon i biografen.......længere er den ikke!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#59 filmz-female cenobite 21 år siden

Jeg går personligt meget sjældent i biografen, netop pga de irrterende momenter der er. Kan desuden få samme oplevelse, hvis ikke bedre, ud af ens opsætning i stuen.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#60 Sealer 21 år siden

yoda jeg er hverkern hemlig agent eller batman (desvære) men jeg har faktisk ikke være klar over at folk har sådan et stort problem med mobiltelefoner i biografen, tro det eller ej, så fra nu af er min da slukkede. Men mobiltelefoner laver jow ingen lam (med mindere de ikke er på lydløs self) og det har min da være.

Skriv ny kommentar: