apropos at den blev hypet i pressen. Jeg husker i månederne op til filmen havde præmiere at det var udnævnt til en kæmpe økonomisk fiasko og den skulle slå alle rekorder for at kunne spille sig ind - filmens pris blev anslået til alt fra 100 - 300 mio $.
Jeg syntes Titanic er en glimrende film. Skuespillet er godt, historien er lidtg tynd, men fin. Det er en kærlighedshistorie, og sådan fungere den fint. Den har parret vi holder med, klare skurke vi kan hade, og øjeblikke hvor man griner, eller bliver trist.
Ud over dette, er den en fornøjelse at se og høre på.
Måske det hænger sammen med, at jeg aldrig forstod hypen, da den udkom. Så den først et par år efter den var i biografen. Jeg blev positivt overrasket.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
Noget mesterværk er Titanic ikke, men at måle den med Waterworld, er nok lige at stramme den.
Historien er da velskrevet, og uden alt for mange huller. Jeg ser den hovedsageligt for det visuelle, og det samme gør jeg med Waterworld. I Waterworld kan du godt se tekst-tv på den ene halvdel af skærmen, og så stadig følge med.
True Lies er da mega underholdene, der er fuld skrald hele vejen igennem, på nær en 20 mins tid ved "forhøringsscenen"
Og hvis du grinte da Leo gik ned, så er du jo også en mega nar. Lad dog folk se filmen, uden alt det latterlige, støj.
Tænk hvis du til Premieren på Return of the King havde skrald grinet i slutningen. Så havde der forhåbentlig været en udklædt Fan, der havde klappet dig en med et plasticsværd.
Noget mesterværk er Titanic ikke, men at måle den med Waterworld, er nok lige at stramme den.
Historien er da velskrevet, og uden alt for mange huller. Jeg ser den hovedsageligt for det visuelle, og det samme gør jeg med Waterworld. I Waterworld kan du godt se tekst-tv på den ene halvdel af skærmen, og så stadig følge med.
True Lies er da mega underholdene, der er fuld skrald hele vejen igennem, på nær en 20 mins tid ved "forhøringsscenen"
Og hvis du grinte da Leo gik ned, så er du jo også en mega nar. Lad dog folk se filmen, uden alt det latterlige, støj.
Tænk hvis du til Premieren på Return of the King havde skrald grinet i slutningen. Så havde der forhåbentlig været en udklædt Fan, der havde klappet dig en med et plasticsværd.
I hope so.
Sorry. Men det gjorde jeg altså.
Jeg skraldgrinede da Sam kom ind til Frodo med det mest homoagtige blik nogensinde! Det var alt for ufrivilligt komisk, og tanken om at scenen nødvendigvis måtte føre til lidt hobbit senge-action morede mig kosteligt. Og da kameraet så vælger at fange Frodos gengældende liderlige blik... Ja, dér knækkede jeg altså.
Og lad nu være med at få dig nogle billige points ved at kalde mig homofob eller andet ævl.
Jeg er dog sikker på at Sam & Frodo ville være meget interesseret i at lege med det plastiksværd du omtaler mwwuuhahahaha
#11 Yoda 16 år siden
Ergo skriver de gerne...
Og jeg tilslutter mig også gerne med et gerne ;-)
#12 filmzkim 16 år siden
Har ikke lige nogle argumenter ;)
#13 jessup 16 år siden
#14 colocho 16 år siden
#15 filmz-JuuL 16 år siden
Det er jo fordi man er så sej når man kan sige det (halvdelen af de der siger det sad sikkert og stortudede, når det kommer til stykket) ;)
#16 enfilmnørd 16 år siden
Ud over dette, er den en fornøjelse at se og høre på.
Måske det hænger sammen med, at jeg aldrig forstod hypen, da den udkom. Så den først et par år efter den var i biografen. Jeg blev positivt overrasket.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#17 Bony 16 år siden
#18 MadMartigan 16 år siden
I hope so.
#19 frankdrebin 16 år siden
Det var ligesom da jeg så United 93 med mine forældre.. De troede at den sluttede lykkeligt..
They were soo wrong!
#20 PredatorX 16 år siden
Sorry. Men det gjorde jeg altså.
Jeg skraldgrinede da Sam kom ind til Frodo med det mest homoagtige blik nogensinde! Det var alt for ufrivilligt komisk, og tanken om at scenen nødvendigvis måtte føre til lidt hobbit senge-action morede mig kosteligt. Og da kameraet så vælger at fange Frodos gengældende liderlige blik... Ja, dér knækkede jeg altså.
Og lad nu være med at få dig nogle billige points ved at kalde mig homofob eller andet ævl.
Jeg er dog sikker på at Sam & Frodo ville være meget interesseret i at lege med det plastiksværd du omtaler mwwuuhahahaha