Gravatar

#31 MOVIE1000 16 år siden

Hvis jeg nævner Titanic i min klasse har jeg skrevet mig på listen til buksevand resten af skoleåret:). men personligt kan jeg godt lide den. for mig er den delt op i 2 1. del de sejler 2. del de synker jeg kan bedst lide 2. del da der kommer flest følelser frem i filmen. men det er lidt lang tid at vente 1½ time på den synker men den er ok for mig 4 stjerner herfra:)

GERNE
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 davenport 16 år siden

Jeg kan bedst lide det sted hvor de knepper i en Ford T. Det må kræve noget af manden, da det er et utrolig ubekvemt automobil!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 MOVIE1000 16 år siden

#32 Special effects:) eller en Stand-in:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#34 filmz-Bruce 16 år siden

#32 Medlidenhedsknald ovenpå den fatale redning. Han følte sig nok pint til det!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 jessup 16 år siden

Grundet Winsletts noget buttede og drengede hånd brugte de De caprios noget mere feminine hånd på bilruden.
This is just until June
Gravatar

#36 davenport 16 år siden

Ja, hun havde vidst ædt godt op til optagelsen! ;)
Gravatar

#37 filmz-Megan Fox 16 år siden

HAHAHAHAHA konge comment :)
Gravatar

#38 filmz-RJ 16 år siden

Lars.dk (1) skrev:
Nu er der en masse inklusiv mig selv der ser frem til Avatar bla. fordi det er James Cameron der har instrueret den. Men hvorfor syntes de fleste Titanic er så fantastisk? Personligt syntes jeg ikke den var ret god. Jo der er en del god CGI efter datidens standard. Men selve filmen var da ikke bedre end WaterWorld?

Jeg blev hevet med 2 gang for at se den fordi min daværende kæreste ville se Leo (Grinte som den eneste i biografen da han druknede) Men helt ærlig godt nok fik filmen en masse Oscars men det var da primært fordi den handlede om en tragisk hændelse og fordi filmen blev ”hypet” så meget i pressen.

Ok Kate Winslet er med og gør det godt men eller var filmen da ikke meget værd.

og så lige til sidst. Hvorfor er folk vilde med True Lies? Det er en skod film og folk der kan li den burde da æde en p-pille…..Tom Arnold er med !!!

Men vi lever i DK så jeres mening betyder da også lidt. Så skriv gerne hvis i syntes jeg er helt rundt på gulvet :p

Jeg er helt enig... Jeg tilhører osse dem som ikke kan se hvorfor Titanic er blevet så populær en film. Ingen tvivl om at selve historien er god og selvfølgelig tragisk.

Men skal jeg forholde mig til filmen så mener jeg at effekterne er ok når man ser på mulighederne dengang.

Mht skuespillet mener jeg at Leonardo DiCaprio er fejlcastet, han passer simpelthen bare ikke i den rolle. Han overbeviser mig ikke på samme måde som Kate Winslet og især Billy Zane gør det.

Titanic er i mine øjne en af mange film der bare ikke fanger mig og en ellers god historie blir ødelagt af en ikke overbevisende Leonardo. han holder bare ikke i den rolle.

James Cameron er en udmærket instruktør, og jeg kan heller ikke se det vilde i True Lies, har personligt film som Dybet og Aliens som mine favoritter af hans.

RJ
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#39 davenport 16 år siden

Velkommen på Filmz :)
Gravatar

#40 Nicki52 16 år siden

Jeg syntes Titanic er okay. Altså meget godt skuespil, udmærket handling og spænding lige til det sidste. Har set den tre gange.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: