Gravatar

#1 filmz-Megan Fox 16 år siden

Nu er der en masse inklusiv mig selv der ser frem til Avatar bla. fordi det er James Cameron der har instrueret den. Men hvorfor syntes de fleste Titanic er så fantastisk? Personligt syntes jeg ikke den var ret god. Jo der er en del god CGI efter datidens standard. Men selve filmen var da ikke bedre end WaterWorld?

Jeg blev hevet med 2 gang for at se den fordi min daværende kæreste ville se Leo (Grinte som den eneste i biografen da han druknede) Men helt ærlig godt nok fik filmen en masse Oscars men det var da primært fordi den handlede om en tragisk hændelse og fordi filmen blev ”hypet” så meget i pressen.

Ok Kate Winslet er med og gør det godt men eller var filmen da ikke meget værd.

og så lige til sidst. Hvorfor er folk vilde med True Lies? Det er en skod film og folk der kan li den burde da æde en p-pille…..Tom Arnold er med !!!

Men vi lever i DK så jeres mening betyder da også lidt. Så skriv gerne hvis i syntes jeg er helt rundt på gulvet :p
Gravatar

#2 davenport 16 år siden

Gerne
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 vapor 16 år siden

Gerne
Gravatar

#4 PredatorX 16 år siden

Lars.dk (1) skrev:
Nu er der en masse inklusiv mig selv der ser frem til Avatar bla. fordi det er James Cameron der har instrueret den. Men hvorfor syntes de fleste Titanic er så fantastisk? Personligt syntes jeg ikke den var ret god. Jo der er en del god CGI efter datidens standard. Men selve filmen var da ikke bedre end WaterWorld?

Jeg blev hevet med 2 gang for at se den fordi min daværende kæreste ville se Leo (Grinte som den eneste i biografen da han druknede) Men helt ærlig godt nok fik filmen en masse Oscars men det var da primært fordi den handlede om en tragisk hændelse og fordi filmen blev ”hypet” så meget i pressen.

Ok Kate Winslet er med og gør det godt men eller var filmen da ikke meget værd.

og så lige til sidst. Hvorfor er folk vilde med True Lies? Det er en skod film og folk der kan li den burde da æde en p-pille…..Tom Arnold er med !!!

Men vi lever i DK så jeres mening betyder da også lidt. Så skriv gerne hvis i syntes jeg er helt rundt på gulvet :p

Er Titanic ikke bedre end Waterworld?? Ej nu må du fandeme lige...

True Lies er sgu da ikke en skod film! Første halvdel er meeeeeeega underholdende! "Ass like a ten year old boy!" Klassisk!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 filmz-Utyske 16 år siden

Ud fra et teknisk synspunkt, synes jeg at "Titanic" er en ganske flot film, men det er ikke nok til at holde mig interesseret i den og jeg har ikke planer om at gense den.

"True Lies" synes jeg til gengæld er en veloplagt actionfilm og en af Arnies bedre film, som jeg glæder mig til at eje på BD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 filmz-Megan Fox 16 år siden

Hvad mener i med gerne?
Gravatar

#7 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg er ikke meget til "Titanic", men synes absolut ikke at "True Lies" er skod. Ikke at det er blandt Camerons bedste film, det er hverken "Titanic" eller "True Lies", men der er skam højdepunkter som jeg stadig kan grine af, den dag i dag - særligt den scene som Predator X hentyder til ( )

Gravatar

#8 filmz-JuuL 16 år siden

- Gerne
Gravatar

#9 MuManden 16 år siden

#1 - Gerne
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#10 frankdrebin 16 år siden

Er enig med #4 og #5, True Lies er en udemærket film, og synes den holder tempoet godt hele vejen igennem.. Og så er den fyldt med gode/sjove one-liners! Det er også en af Arnold bedste film efter min mening!

Titanic synes jeg heller ikke er en skod-film, den er udemærket, men heller ikke verdensklasse!

Skriv ny kommentar: