Gravatar

#1 The Insider 17 år siden

Har andre set denne? Funny shit:

http://tubemall.net/undeletube.php?v=uTKvNwyOx4E
War. War never changes.
Gravatar

#2 maniac 17 år siden

Tom Cruise: Saviour of the World!
Gravatar

#3 tiany 17 år siden

hehe - kan ikke rigtig tage det seriøst, når han selv sidder og knækker af grin mens han fortæller
Valar morghulis
Gravatar

#4 NightHawk 17 år siden

Tak skæbne! Der er her dømt total koldbøtteshow og røde sodavand hele vejen til galeanstalten med denne helt igennem uforståelige mumlen. På 10 min. lykkedes det Tom "Evil Laugh" Cruise at fumle rundt som en anden George Bush jr...

"If you don't stand for anything...you don't stand for anything"

"Fool me once...shame on you"

...med sit scientologi ævl og kævl.

Hvis Bond folkene står og mangler en skurk med planer om verdensherredømmet, så må denne video gi' Cruise en kæmpe fordel. Sjældent har jeg hørt så hysterisk en skurkelatter...muhahahhaha...muhahaha :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5 Winniepooh 17 år siden

Jeg kunne ikke se det til ende, jeg blev overvældet af afsky, angst og medlidenhed på en gang.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg hoppede også ret hurtigt fra..

Faktisk lige efter det med bilulykken..

"you know you're the only one who can really help" - tjaa, en psykiater kunne måske også være svaret på den lille gåde, hr Cruise..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 p0lsefeeN 17 år siden

han har bare den mest sindsyge latter, bliver fandeme helt bange når han sidder der med sit fanatiske blik i øjnene.

det jeg ville sige er THAT GUY IS CRAZY..:D
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#8 filmz-olearmsved 17 år siden

Hehe jep han er uhyggelig :-)

Dr. Evil kan godt fedte af!
Gravatar

#9 Syndrome 17 år siden

Nu hvor du nævnte "Dr. Evil" kom jeg til at tænke på ”Mini-Me”.. og derfor sammensatte jeg hurtigt og fikst: "Mini Cruise".. men det er bare som om den backfirede en smule, da jeg kom til at tænke på en rejse i stedet.. Damn you Mr. Cruise - som selvfølgelig får skylden..
danielbloch.dk
Gravatar

#10 filmz-vassago 17 år siden

If you arent on board, then youre not on board - but if you are on board - then you are on board...

SAY WHAT!!!! han er helt færdig.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: