Tak skæbne! Der er her dømt total koldbøtteshow og røde sodavand hele vejen til galeanstalten med denne helt igennem uforståelige mumlen. På 10 min. lykkedes det Tom "Evil Laugh" Cruise at fumle rundt som en anden George Bush jr...
"If you don't stand for anything...you don't stand for anything"
"Fool me once...shame on you"
...med sit scientologi ævl og kævl.
Hvis Bond folkene står og mangler en skurk med planer om verdensherredømmet, så må denne video gi' Cruise en kæmpe fordel. Sjældent har jeg hørt så hysterisk en skurkelatter...muhahahhaha...muhahaha :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Nu hvor du nævnte "Dr. Evil" kom jeg til at tænke på ”Mini-Me”.. og derfor sammensatte jeg hurtigt og fikst: "Mini Cruise".. men det er bare som om den backfirede en smule, da jeg kom til at tænke på en rejse i stedet.. Damn you Mr. Cruise - som selvfølgelig får skylden..
#1 The Insider 17 år siden
http://tubemall.net/undeletube.php?v=uTKvNwyOx4E
#2 maniac 17 år siden
#3 tiany 17 år siden
#4 NightHawk 17 år siden
"If you don't stand for anything...you don't stand for anything"
"Fool me once...shame on you"
...med sit scientologi ævl og kævl.
Hvis Bond folkene står og mangler en skurk med planer om verdensherredømmet, så må denne video gi' Cruise en kæmpe fordel. Sjældent har jeg hørt så hysterisk en skurkelatter...muhahahhaha...muhahaha :D
#5 Winniepooh 17 år siden
#6 HonoDelLoce 17 år siden
Faktisk lige efter det med bilulykken..
"you know you're the only one who can really help" - tjaa, en psykiater kunne måske også være svaret på den lille gåde, hr Cruise..
#7 p0lsefeeN 17 år siden
det jeg ville sige er THAT GUY IS CRAZY..:D
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#8 filmz-olearmsved 17 år siden
Dr. Evil kan godt fedte af!
#9 Syndrome 17 år siden
#10 filmz-vassago 17 år siden
SAY WHAT!!!! han er helt færdig.