Gravatar

#11 Corgan 17 år siden

Det er sgu høj klasse!!

Fantastisk link.

Super fed slutning hvor de skruer op for musikken, laver en optælling på hvor mange folk han har hjulpet og giver ham en medalje.... eller er det en Xbox achievement?

Jeg tror den medalje giver +10 i "Self Esteem" men er nok dyr at bære rundt på.

Det næste han får må jo næsten være "Shield of braveness" eller "Ring of death".

Scienthology virker nærmest som et slags rollespil. Det skal nok lokke en masse nerds til i deres quest for at få den næste level-up.
Gravatar

#12 El vez 17 år siden

Haha smukt.. Han er sgu en klaphat!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 Bohemian 17 år siden

Han er altså lidt mærkelig, men kan stadig godt lide hans film.
Free in serenity.
Gravatar

#14 Benway 17 år siden

Uha her kan man vist roligt tale om en forvrænget virkelighedsopfattelse. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 filmz-Bartman 17 år siden

Jeg syns nu han er en rigtig god skuespiller, men når han bare er sig selv er han fandme bindegal
Gravatar

#16 Bohemian 17 år siden

Dte kan jo være det der scientology noget bare er skuespil fra hans side, han tager bare pis på os.
Free in serenity.
Gravatar

#17 filmz-Bartman 17 år siden

Heh ja fik også lige den tanke.. han sidder hjemme i hans kæmpe hus sammen med Katie lige nu og griner af hele verdenen.. ikke at det ville gøre ham mere normal..
Gravatar

#18 Bohemian 17 år siden

haha nææh..så virker han lidt mere sindssyg : s
Free in serenity.
Gravatar

#19 HonoDelLoce 17 år siden

Men det ville være fed humor ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#20 filmz-bullettooth 17 år siden

....men tænk hvis han har ret!!!!! hvem griner så? Tænk hvis et virkelig er ham der skal rede verdenen, kan ikke tænke på det! Damn you Tom Cruise!! and your freaky friends....!!
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: