Gravatar

#41 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg interesseret mig ikke for historien og bryder mig ikke synderligt om animerede film. Derfor er den ikke på min liste.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#42 MOVIE1000 16 år siden

#40 jeg har ikke glemt den jeg venter bare til den udkommer på dvd da jeg ikke rigtig kender noget til projektet ud over trailerne.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43 RasmusFL 16 år siden

#41 - Det er ikke en animeret film, men en spillefilm af levende billeder. Har du set traileren!? :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#44 filmz-jonasgr 16 år siden

#43 Jeg tror vist jeg har tænkt på filmen "9" da jeg skrev mit indlæg. Jeg har set traileren og den og selve historien sagde mig ikke noget. Det samme gør sig gældende for "9".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#45 jessup 16 år siden

#22 har du nogen ide om hvorfor Herzog laver en genindspilning (eller er det en prequel eller sequel)af Ferreras glimrende film? hvis han altså har udtalt sig om det.
This is just until June
Gravatar

#46 Benway 16 år siden

#45 At det er et remake lader ikke til at have nogen betydning. Herzog har eftersigende aldrig set den oprindelige. Der var et mindre udveksling mellem de to instruktører omtalt her.

Det virker nu lidt fjollet, at Ferrera brokker sig over det. Ikke mindst eftersom han selv har lavet et remake af Siegels "Invasion of the Body Snatchers".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#47 Herrguth 16 år siden

Jeg har lige opdaget at der er en film, jeg fuldstændig har glemt at komme på min liste, og som jeg ser MEGET frem til i år.

Wes Cravens "25/8".
Gravatar

#48 sluppermand 16 år siden

#45 Whatever Benway said :)

Herzog hersker!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#49 filmz-Bruce 16 år siden

Der er sikkert utallige, som først dukker op i sindet senere. Men måske disse:

Sin Nombre
Moon
In the Loop
The Damned United
The Hurt Locker
The Other Man
An Education
The Road
Where the Wild Things Are