Sidder og keder mig på arbejdet, så tænkte på at lave en lille top 10 liste over de film jeg glæder mig til her i den resterende del af 2009.
Lave evt. jeres lister men helst kun ud fra de film som kommer i den resterende del af 2009. Altså film som udkommer fra i dag 15-07-09 til året slutter :)
1) Avatar: James Cameron nuff said.
2) Shutter Island: Har man set traileren skal man se filmen :)
3) Sherlock Holmes: Elsker tidsalderen og RDJ som Holmes og Law som Watson er et super cast.
4) Inglourious Basterds: Er jøde så at se nogle Nazi tosser få bank er aldrig dårligt.
5) The Last Airbender: Generelt levere M. Night Shyamalan altid håber også den her gør.
6) Brothers: Med 3 af de mest talentfulde unge amerikanske skuespillere. Har ikke set den danske version.
7) New York, I Love You: Elskede Paris, je t'aime så håber på den lever op til den.
8) Julie & Julia: Meryl Streep og Amy Adams samme igen.
9) 2012: Lang tid siden jeg har set en rigtig god katastrofe film.
10) Zombieland. Engang imellem har man brug for at slå hjerne fra og traileren ser sku god ud.
Der kunne uden problemer være mange flere film på listen men holder mig til 10.
Jeg kan ikke rigtig sætte dem i rækkefølge så her kommer mine 10 i vilkårlig rækkefølge:
1. Avatar 2. Shutter Island 3. The Road 4. The Informant 5. Brothers 6. The Lovely Bones 7. The White Ribbon 8. Agora 9. Invictus 10. Green Zone/Whip It/The Box
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
District 9 9 Nine Jennifer's Body After.Life Where the Wild Things Are A Christmas Carol The Wolfman The Lovely Bones The Box The Imaginarium of Doctor Parnassus
Men skulle jeg lave en Top 10, så ville den nok se sådan her ud:
1. Avatar 2. Where The Wild Things Are 3. New York, I Love You 4. Jennifer's Body 5. A Christmas Carol 6. The Box 7. The Lovely Bones 8. Nine 9. The Wolfman 10. Shutter Island
Og hvis ikke jeg havde set Pixars "Up", så havde den været på førstepladsen.
1. Avatar 2. Up 3. Zombieland 4. District 9 5. The Road 6. Shutter Island 7. The Lovely Bones 8. Whatever Works 9. Inglorious Basterds 10. The Imaginarium of Doctor Parnassus
1. The Road 2. Zombieland 3. Shutter Island 4. The Lovely Bones 5. Where the wild things are 6. The imaginarium of doctor parnassus 7. Sherlock Holmes 8. The Box 9. Avatar 10. 2012 (ja, hvorfor ikke? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
ved ikke lige hvilken rækkefølge men dem her skal jeg ind og se Pigen der legede med ilden Harry Potter (fik lige bestilt i tide til premieren på fredag) Saw VI Luftkastellet der sprængtes Halloween II
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 filmz-Megan Fox 16 år siden
Lave evt. jeres lister men helst kun ud fra de film som kommer i den resterende del af 2009. Altså film som udkommer fra i dag 15-07-09 til året slutter :)
1) Avatar: James Cameron nuff said.
2) Shutter Island: Har man set traileren skal man se filmen :)
3) Sherlock Holmes: Elsker tidsalderen og RDJ som Holmes og Law som Watson er et super cast.
4) Inglourious Basterds: Er jøde så at se nogle Nazi tosser få bank er aldrig dårligt.
5) The Last Airbender: Generelt levere M. Night Shyamalan altid håber også den her gør.
6) Brothers: Med 3 af de mest talentfulde unge amerikanske skuespillere. Har ikke set den danske version.
7) New York, I Love You: Elskede Paris, je t'aime så håber på den lever op til den.
8) Julie & Julia: Meryl Streep og Amy Adams samme igen.
9) 2012: Lang tid siden jeg har set en rigtig god katastrofe film.
10) Zombieland. Engang imellem har man brug for at slå hjerne fra og traileren ser sku god ud.
Der kunne uden problemer være mange flere film på listen men holder mig til 10.
En liste over film der udkomme i 2009 kan ses her http://en.wikipedia.org/wiki/2009_in_film
#2 vapor 16 år siden
#3 filmz-jonasgr 16 år siden
1. Avatar
2. Shutter Island
3. The Road
4. The Informant
5. Brothers
6. The Lovely Bones
7. The White Ribbon
8. Agora
9. Invictus
10. Green Zone/Whip It/The Box
'Cause I'm evil"
#4 rockysds 16 år siden
An Education
Bright Star
Brudte favntag
Fantastic Mr. Fox
Nine
Shutter Island
The Hurt Locker
The Road
The White Ribbon
Where the Wild Things Are
#5 Herrguth 16 år siden
Jeg er nu spændt på alle dem du har nævnt.
Derudover glæder jeg mig nu også til at se:
District 9
9
Nine
Jennifer's Body
After.Life
Where the Wild Things Are
A Christmas Carol
The Wolfman
The Lovely Bones
The Box
The Imaginarium of Doctor Parnassus
Men skulle jeg lave en Top 10, så ville den nok se sådan her ud:
1. Avatar
2. Where The Wild Things Are
3. New York, I Love You
4. Jennifer's Body
5. A Christmas Carol
6. The Box
7. The Lovely Bones
8. Nine
9. The Wolfman
10. Shutter Island
Og hvis ikke jeg havde set Pixars "Up", så havde den været på førstepladsen.
#6 PredatorX 16 år siden
2. Up
3. Zombieland
4. District 9
5. The Road
6. Shutter Island
7. The Lovely Bones
8. Whatever Works
9. Inglorious Basterds
10. The Imaginarium of Doctor Parnassus
#7 filmz-Megan Fox 16 år siden
#8 wimmie 16 år siden
2. Zombieland
3. Shutter Island
4. The Lovely Bones
5. Where the wild things are
6. The imaginarium of doctor parnassus
7. Sherlock Holmes
8. The Box
9. Avatar
10. 2012 (ja, hvorfor ikke? ;)
#9 MOVIE1000 16 år siden
Pigen der legede med ilden
Harry Potter (fik lige bestilt i tide til premieren på fredag)
Saw VI
Luftkastellet der sprængtes
Halloween II
#10 BN 16 år siden
1) The Road
2) Shutter Island
3) Green Zone
4) Brothers
5) The Box
6) Avatar
7) Sherlock Holmes
8) Up