Af de der allerede har skrevet i tråden, er der kun to (Rockysds og MOVIE1000), som ikke har "Avatar" på sin liste. Det synes jeg egentligt er lidt sjovt, for jeg har på fornemmelsen at den 'flopper' (eller skuffer) på den ene eller anden måde. Jeg tror simpelthen ikke, at den kan klare denne massive hype, der allerede er opbygget omkring filmen. Den bliver omtalt som Filmen, med stort F, hvilket selvfølgelig i høj grad skyldes den tilknyttede instruktør. Men en pause på 14 år (eller var det mere?), kan altså også sætte sine spor. Jeg frygter lidt at det "ender" med, at vi bliver præsenteret for tre timers 3D- (jeg er stadig ikke overbevist) og CGI-helvede. Men jeg vil selvfølgelig blive glad for, at tage fejl omkring dette. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har 'Avatar' på min liste af én eneste grund: at det er James Cameron's første film i 12 år. Jeg aner intet om filmen, har kun set 2 linjer om den, som jeg har glemt igen, og så har jeg set nogle ret intetsigende billeder af noget design til filmen. (Jeg lader med vilje være at klikke på alle KVASAR's links, for jeg ønsker at vente til traileren med at vide noget i detaljer om filmen.)
Så det er ikke hype, der får MIG i biografen - kun formodningen om, at instruktøren af Terminator, Abyss og Titanic burde kunne levere en kvalitetsfilm. :-)
Jeg håber helle rikke det blir et rent CGI-helvede. Synes der er for mange film som desværre bliver ødelagt af for meget CGI. Dog er det primært fordi at det er dårlig lavet CGI. Se bare de 3 sidste Star Wars film.
Jeg tror det bliver CGI-helvede. Som sådan har jeg ikke noget imod CGI, men grunden til jeg tror Avatar bliver fed er, at jeg har store forventninger til den verden, han har skabt. Jeg går mere op i manuskript end CGI.(derfor siger film som Spiderman, X-Men, Transformers osv mig ingenting)
#11 Skeloboy 16 år siden
9
A Serious Man
Biutiful
Brudte Favntag
Invictus
Julie & Julia
The Imaginarium of Doctor Parnassus
The Lovely Bones
The Road
District 9 ville have været på, men den sidste trailer huede mig ikke.
Derudover kommer Kiarostami og Bela Tarr med nyt, men de kommer næppe i biffen.
#12 filmz-Narniabæver 16 år siden
1) The Princess and the Frog
2) Coco Før Chanel
3) G Force
4) Storm
5) 2012
6) Alvin 2
7) Avatar
8) Zombieland
9) Distrcit 9
10) 9
Og Julefrokosten!
#13 MOVIE1000 16 år siden
#14 Bony 16 år siden
#15 BN 16 år siden
Så det er ikke hype, der får MIG i biografen - kun formodningen om, at instruktøren af Terminator, Abyss og Titanic burde kunne levere en kvalitetsfilm. :-)
#16 MOVIE1000 16 år siden
#17 Åkepool 16 år siden
Manden er jo genial. Har ikke lige tid til at brygge en top 10, men "Avatar" er uden konkurrence den film jeg har glædet mig mest til hele året.
Og som Bony skriver i #14 så er det da lige før at den kun kan floppe, med det hype.
#18 filmz-Megan Fox 16 år siden
Jeg håber helle rikke det blir et rent CGI-helvede. Synes der er for mange film som desværre bliver ødelagt af for meget CGI. Dog er det primært fordi at det er dårlig lavet CGI. Se bare de 3 sidste Star Wars film.
#19 Åkepool 16 år siden
#20 Skeloboy 16 år siden