#42: Gerry er faktisk et ganske interessant syn. Det er ikke just en film man sætter på en søndag eftermiddag som tømmermandsunderholdning, da den faktisk har et lidt langsomere tempo end Elephant. Der er også et par enkelte scener, hvor hovedpersonerne traver i en evighed, som kan blive lidt trættende, men generelt er filmen ganske fin. Især sammenspillet mellem Matt Damon og Casey Affleck.
Last Days har jeg endnu ikke set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#42 - Wow, det anede jeg godt nok ikke. Har set Elephant og Garry, kan dog ikke lige se hvad de to film skulle have til fælles? Syntes dog helt klart bedst om Elephant, da jeg syntes den er mere interesant, når man tænker på hvad der nogen gange sker i verden(specielt i USA) med det emne. Last Days, har jeg heller ikke set.
#41 Kruse 15 år siden
#42 Skeloboy 15 år siden
#43 Kruse 15 år siden
Last Days har jeg endnu ikke set.
#44 Skeloboy 15 år siden
#45 MuManden 15 år siden
Har set Elephant og Garry, kan dog ikke lige se hvad de to film skulle have til fælles?
Syntes dog helt klart bedst om Elephant, da jeg syntes den er mere interesant, når man tænker på hvad der nogen gange sker i verden(specielt i USA) med det emne.
Last Days, har jeg heller ikke set.
#46 wimmie 15 år siden
#47 Skeloboy 15 år siden
#48 Kruse 15 år siden
Som tilføjelse til hvad Skeloboy skriver, så handler de også alle om døden i hænderne på ens bedste ven.
Og jeg er enig i at Elephant klart er den bedste af de to, men Gerry er dog også et ganske interessant syn.
#49 MuManden 15 år siden
Må indrømme at jeg var tæt på at falde i søvn til Gerry. Jeg tror de gik et par kilometer!!!
#50 Kruse 15 år siden