#70 - Syntes ellers at ca.80% af filmene er nogen jeg har set eller hørt om og jeg syntes da ellers jeg er en rimelig mainstream-agtig fætter ;-) Så helt galt for dig er det da ikke...
Giver alle mine film karakterer, når jeg har set dem. Så tog alle 5 og 6, smed resten væk. Derefter tænkte jeg: hvilke af disse er de fedeste? ind til grovsorteringer med 10 i hver. Og så samme tankegang: er den her federe end den her? og så fremdeles
#74 jeg gjorde præcis det samme fra der hvor du skriver Derefter...... inden det valgte jeg 25-30 film fra forskellige genre som jeg delte op i fem, hvor jeg så lavede min top fem af de fem jeg havde valgt, derefter satte jeg dem ind i top 150.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#77 Hahahaha, har lige siddet og skrevet en bunke fil mned der bør komme på listen, og jeg kommer uden tvivl til at virke som jordens største 80'er fantasy nørd.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#71 MuManden 15 år siden
Så helt galt for dig er det da ikke...
#72 Benway 15 år siden
#73 wimmie 15 år siden
#74 Skeloboy 15 år siden
Giver alle mine film karakterer, når jeg har set dem. Så tog alle 5 og 6, smed resten væk. Derefter tænkte jeg: hvilke af disse er de fedeste? ind til grovsorteringer med 10 i hver. Og så samme tankegang: er den her federe end den her? og så fremdeles
#75 MOVIE1000 15 år siden
inden det valgte jeg 25-30 film fra forskellige genre som jeg delte op i fem, hvor jeg så lavede min top fem af de fem jeg havde valgt, derefter satte jeg dem ind i top 150.
#76 Lord Beef Jerky 15 år siden
#77 MOVIE1000 15 år siden
#78 Lord Beef Jerky 15 år siden
#79 Lord Beef Jerky 15 år siden
#80 Highland Park 15 år siden