Gravatar

#71 MuManden 15 år siden

#70 - Syntes ellers at ca.80% af filmene er nogen jeg har set eller hørt om og jeg syntes da ellers jeg er en rimelig mainstream-agtig fætter ;-)
Så helt galt for dig er det da ikke...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#72 Benway 15 år siden

Spændende liste. Jeg er normalt ikke særligt begejstret for Paul Greengrass, men "Bloody Sunday" er bestemt en virkelig fremragende film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#73 wimmie 15 år siden

Oldboy, O' Brother..., Juno, The Departed og Kunsten at græde i Kor har jeg set og de er alle gode film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#74 Skeloboy 15 år siden

Lidt om, hvordan jeg har udvalgt filmene:

Giver alle mine film karakterer, når jeg har set dem. Så tog alle 5 og 6, smed resten væk. Derefter tænkte jeg: hvilke af disse er de fedeste? ind til grovsorteringer med 10 i hver. Og så samme tankegang: er den her federe end den her? og så fremdeles
Gravatar

#75 MOVIE1000 15 år siden

#74 jeg gjorde præcis det samme fra der hvor du skriver Derefter......
inden det valgte jeg 25-30 film fra forskellige genre som jeg delte op i fem, hvor jeg så lavede min top fem af de fem jeg havde valgt, derefter satte jeg dem ind i top 150.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#76 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg får efterhånden helt lyst til at prøve at lave en top 50, men det er sateme svært at udvælge de rigtige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#77 MOVIE1000 15 år siden

#76 bare prøv dig frem indtil du selv synes det ser rigtigt ud,
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#78 Lord Beef Jerky 15 år siden

#77 Hahahaha, har lige siddet og skrevet en bunke fil mned der bør komme på listen, og jeg kommer uden tvivl til at virke som jordens største 80'er fantasy nørd.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#79 Lord Beef Jerky 15 år siden

56 film fundet! Nu skal de lige sættes i nummerorden, og få en lille kommentar med på vejen. Der går nok lige et par dage.
Gravatar

#80 Highland Park 15 år siden

#78: Fedt! Den liste vil jeg glæde mig til at se. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: