Ja, det var sgu svært blot at vælge 3. Jeg er ellevild med flere af de adventurespil, elwood nævner. Jeg synes også, det undervurderede The Dig er helt fantastisk, og Toonstruck får mig stadigvæk til at rulle rundt på gulvtæppet og få latterkramper. Og Deus Ex sparker sgu også røv, enig! :-) Tranquilizer Dart-pistolen er stadigvæk et af mine all time favourite våben.
Minder mig i øvrigt om, at jeg lige skal ud og have et SD-kort, så jeg kan cracke min Wii og få ScummVM på den.
hvo'en ku jeg glemme det, jeg har i så mange år forsøgt og få min udgave til og virk3e på XP men uden held, Dte er det med lyd og video argg for banede møj!. Men ja enig fed humor, og wacked out gåder, Stil mig en gåde som jeg ikke kan svare på (genialt, det svar var så indlysne, men aligevel sjovt)
Hehe ja Tranq dart er også min farvorit, bare og skyde en og så høre hvo'en han ømmer sig, eller gas mines ind i et rum og så bare vente lidt og gå ind igen, hvor de ligger ned.
Warren Spector gav virkelig frihed til folket med det spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12, hehe, ja, jeg tænker ofte på den robot. "Hvad er det eneste, du ikke kan svare på?" :-) Og jeg var VILD med den lille bulldog, der var inspireret af Arnold Schwarzenegger. Genialt. GENIALT! Jeg har ikke spillet det i årevis, så det kan meget vel være, at jeg ikke har prøvet det i XP - men det lyder da virkelig bittert, at det ikke fungerer! Måske via Dosbox?
Tror jeg prøvede hvad som helst, endten ku jeg få lyden, eller også billedet, Dosbox har jeg været omkring, men det self. en del år siden, så måske det har ændret sig.
Synes også afsløringen af skurken var herlig, virkelig et not Disney move hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ærgerligt, at toeren aldrig blev til noget... Man kan altid håbe, at ScummVM kommer til at understøtte Toonstruck en dag. Det understøtter i forvejen en del adventurespil, som LucasArts ikke har produceret.
Ja eller at det bliver free ligesom med Beneath a steel sky f.eks.
Ahh en anden klassiker Full Throttle, for første gang nogen sinde lavede det nye Lucas arts en klog beslutning, og valgte ikke og lave en cash in, da de var igang med 2'eren, de indså at fans'ne ikke var intresseret i et ACTIOn adventure spil, og cancelled ganske enkelt spillet, mens det var i produktion.
Kan også huske første gang jeg så screens fra det uff det så stygt ud.
Adventure genren har desværre ikke så stor en fremdrift mere, fordi det er best første gang man spiller det, og bagefter er det ik hel det samme, men jeg er vild med genren, som har givet mig nogen af de bedste spiloplevelser, Funcom's The Longest Journey blev jeg også betaget meget af, fed historie.
Har udover de nævnte adventurespil, nu også brugt ufattelig tid på Tex Murphy spillene. Især "Under a Killing Moon", der var direkte årsag til en del hardware opgraderinger. En skam Microsoft stoppede serien da de overtog Access Software og lukkede spillene ned selvom det seneste var sluttet med en cliffhanger :(
#11 The Insider 16 år siden
Minder mig i øvrigt om, at jeg lige skal ud og have et SD-kort, så jeg kan cracke min Wii og få ScummVM på den.
#12 elwood 16 år siden
hvo'en ku jeg glemme det, jeg har i så mange år forsøgt og få min udgave til og virk3e på XP men uden held, Dte er det med lyd og video argg for banede møj!. Men ja enig fed humor, og wacked out gåder, Stil mig en gåde som jeg ikke kan svare på (genialt, det svar var så indlysne, men aligevel sjovt)
Hehe ja Tranq dart er også min farvorit, bare og skyde en og så høre hvo'en han ømmer sig, eller gas mines ind i et rum og så bare vente lidt og gå ind igen, hvor de ligger ned.
Warren Spector gav virkelig frihed til folket med det spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 MOVIE1000 16 år siden
#14 The Insider 16 år siden
#15 elwood 16 år siden
Synes også afsløringen af skurken var herlig, virkelig et not Disney move hehe.
#16 The Insider 16 år siden
#17 elwood 16 år siden
Ahh en anden klassiker Full Throttle, for første gang nogen sinde lavede det nye Lucas arts en klog beslutning, og valgte ikke og lave en cash in, da de var igang med 2'eren, de indså at fans'ne ikke var intresseret i et ACTIOn adventure spil, og cancelled ganske enkelt spillet, mens det var i produktion.
Kan også huske første gang jeg så screens fra det uff det så stygt ud.
Adventure genren har desværre ikke så stor en fremdrift mere, fordi det er best første gang man spiller det, og bagefter er det ik hel det samme, men jeg er vild med genren, som har givet mig nogen af de bedste spiloplevelser, Funcom's The Longest Journey blev jeg også betaget meget af, fed historie.
#18 maniac 16 år siden
En skam Microsoft stoppede serien da de overtog Access Software og lukkede spillene ned selvom det seneste var sluttet med en cliffhanger :(
#19 HonoDelLoce 16 år siden
Nu spiller jeg selv DOTT på min Samsung i8910HD hver gang jeg er på toilet-besøg..
MEN ! Du har vel ikke tilfældigvis et link til et sted hvor man kan finde ud af hvad ScummVM ellers kan bruges til af spil ? :D
#20 elwood 16 år siden
Ikke sikker på hvilken et af spillene i serien det var dog.
Dada!