Gravatar

#21 El vez 16 år siden

- Quake 1 (Quake world)
Bedste shooter of all time. Simpelt, lynhurtigt og med nogle elementer (rocket-jump, bunny hopping etc), der krævede ekstrem øvelse og præcision for at mestre.

- Starcraft
Bedste RTS of all time. Glimrende balance på trods af racernes forskelligheder.

- Asheron's Call
Mmo med twitch.. can it be!?

Så fik jeg også dækket tre genrer, ser det ud til :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 dyg 16 år siden

#21 - Enig! Quake er og bliver det bedste spil nogensinde! (Og det er naturligvis Quake 1... One Quake to rule them all!)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 Antlion 16 år siden

"Doom" (1993)
"Sid Meier's Civilization II" (1996)
"Half-Life" (1998)

Hvis det også gjaldt konsoller, vil det således blive disse titler:

"Super Mario Bros." (1985) (Nintendo Entertainment System)
"Super Mario 64" (1996) (Nintendo 64)
"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" (1998) (Nintendo 64)

Der er mange andre titler, som også fortjener at blive nævnt, men hvis jeg skal forholde mig til 3, så er dette nok mit bedste bud.
Gravatar

#24 Bony 16 år siden

1. Deus Ex
2. Quake 1
3. Half-life
Boblere: Diablo II, Civilization II

Som min top tre også viser, har jeg altid været en sucker for FPS. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 elwood 16 år siden

Nice med flere Deus Ex fans.

2'eren var sådan en skuffelse, og det er klart fordi Warren spector ik var ombord, er spændt på 3'eren, men det blir ikke det samme, 1'eren er en klassiker, og jeg har faktisk fundet spillet frem i ny og næ, selv om grafikken i dag er meget simple, så er det friheden der er så genial.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 The Insider 16 år siden

Jeg sprang toeren over efter de lunkne anmeldelser... Fortsætter den egentlig, hvor den første slap? Eller ignorerer den alle etterens multiple endings? Og hvordan kommer 3'eren til at passe ind i tidsbilledet? Og hvorfor katten får vi ikke en 3'er i System Shock-sagaen i stedet?
War. War never changes.
Gravatar

#27 elwood 16 år siden

Jeg spillede det kun halv igennem, så blev det ekstrem sektions opdelte level design (det var dengang konsoller ik var kraftige nok til stor åbne verdener.

historien laver et værre mix match af JC. Dentons valg (man spiller i øvrigt ik ham) i forbindelse med de 3 endings, som forårsager at verden nærmest gå i forfald.

3'eren vil foregå før Deus Ex.
Gravatar

#28 inflector 16 år siden

Deux Ex er høj høj klasse, har gennemført det flere gange og spillet holder stadigvæk 100%, selvom grafikken selvfølgelig ikke er særlig flot.

#27 Glæder mig til Deus ex 3, lad os håbe at den kan levere noget af det samme som eteren.

Jeg tror ikke at jeg kan begrænse mig til 3, men mine top titler er følgende:

Civ 2 spillede jeg uendeligt meget i min gymnasie tid og jeg fandt konstant nye udfordringer i det.

Diablo 2 har jeg ligeledes spillet en hel del og faktisk fornyligt igen, jeg glæder mig til treren.

Baldursgate 2 et rollespil med en fed historie og stor valgfrihed, holder også den dag i dag.

Counter strike var på det nærmeste ved at koste mig min eksamen, fordi jeg spillede det konstant. Har ikke spillet det i snart 7 år og kommer sikkert heller ikke til det, jeg har svært ved at spille det casual.

World of warcraft har jeg haft rigtig mange gode timer med også et spil jeg er stoppet helt med, da det tager for meget tid og jeg ikke gider at spille det casual.

Might and Magic 6+7 er der dælme også røget en del timer i selvskab med, de holder ikke rigtig i dag, men jeg var helt vild med dem da jeg spillede dem første gang og anden gang.

Fallout serien er også fabelagtig. Fedt univers med stor valgfrihed og en grovkornet humor. Kan kun anbefales.

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#29 elwood 16 år siden

Forsøgte og få Toonstruck tilo og virke, men den ber hele tiden om Disk 1, og har siddet og rodet med lidt mounting frem og tilbage, uden hel og ku hitte ud af det grrr 8-)
Gravatar

#30 mvejen 16 år siden

1. Monkey Island 2
2. Day of the tentacle
3. Indiana Jones and the fate of Atlantis

Skriv ny kommentar: