Gravatar

#1 Buzz 16 år siden

Hvad er jers Top 3 pc spil
Gravatar

#2 Kalle Ferm 16 år siden

Nr. 1 All time: Tie Fighter: Collectors Edition
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 MuManden 16 år siden

1.Age of Empires 1+2
2.Grand Theft Auto 3
3.Rise of Nations

Boblerne er: Half Life, Imperium Galactica, Need for Speed:Hot Pursit 2, Grand Turismo, Sim City spillene, Championship Manager(de første, tror de er fra sidst i 90'erne)

Det var dem der lige sprang op i fjæset på mig, men har garanteret glemt nogen.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

Deus Ex
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 McPeter 16 år siden

Civilization
Warcraft III - DotA (et mega fedt mod til spillet)
Dune 2 (skarpt forfulgt af C&C og RA)

Lidt snyd, men hvis man kan snuppe WoW med ind under Warcraft universet er det ok med mig... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 The Insider 16 år siden

System Shock 2
The Day of the Tentacle
Thief
War. War never changes.
Gravatar

#7 MOVIE1000 16 år siden

1. Counter strike
2. Combat arms EU(Er et mega nice skydespil som man spiller online det er gratis at downloade men husk det skal være EU version og det er faktisk på højde med Counter Strike)
3. GTA San andreas
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Norrah 16 år siden

Portal - er ihvertfald et af dem.
Civ serien - mesterligt.
The day of the Tentacle.

Sikkert ikke en præcis angivelse.. men sådan lige umiddelbart hvad jeg kan komme på.
Gravatar

#9 chronaden 16 år siden

1. Quake 3
2. Ultima 7
3. Monkey Island 1
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Jeg valgte kun og skrive et, fordi jeg tror ikke jeg ville ku vælge 3 kun, så sku det være genre fordelt da.

Men i adventuregenren (ha og ik engang her ku jeg begrænse mig)

Sam and Max Hit the road (glemmer aldrig scenen med Max der skal ha sedlen ud fra katten, det er så herlig animation 8-) og bare hele intro'en til spillet prizeless.

DOTT Tidsaspektet er genialt udtænkt, i gåderne og humor!

The Secret of Monkey Island

Grim Fandango det spil havde stil og klasse over sig, historien, og universet var godt tænkt, figurne var godt udtænkt, især Glottis som er min anden mest elskede bifigur i et spil.

Curse of Monkey Island skal nævnes, og mest af alt på grund af Murray the Demonic Skull, som er min klart ynglings bifigur i et spil, han gav mig seriøs latterkrampe.

Det her spil var i øvrigt det første hvor min far blev introduceret for min spil mani in a way, vi skulle til Herning til Ergo Mek messen, og vi kørte forbi min faste spilpusher dengang og jeg købte CMI, og sad i lastbilen ned til herning og læse blot manualen til spillet, og så på den fine papæske 8-)

En anden gang noget ligne er sket var med Red Alert, her havde jeg nogen gange manualen med ned i sommerhuset, for at sidde og læse om de forskellige enheder hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: