Der er kun et par måneder tilbage af filmåret 2007, og som sædvanlig ligger nogle af de bedste film til sidst.
Når du kigger i releaselisten for danske biografer i oktober, november og december, hvilke film ser du så mest frem til? Hvis du ikke kan finde ti, så er det fint med en top fem.
Her er min top ti: 1) Inland Empire 2) Erik Nietzsche - De Unge År 3) Persepolis 4) Golden Compass 5) I'm not there 6) Eastern Promises (en septemberpremiere, men jeg har ikke fået set den endnu :( ) 7) Dykkerklokken og Sommerfuglen 8) Elizabeth: The Golden Age (trods de ringe anmeldelser) 9) Michael Clayton 10) Bee Movie
Rescue Dawn Michael Clayton Across the Universe¨ 3:10 to Yuma Eastern Promises Rendition Away From Her In the Shadow of the Moon In the valley of Elah Gone Baby Gone American Gangster
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#5 - Never mind, har selv lige tjekket op på det og den siger 4/1 for "American gangster" og der er ingen dato for den anden, så det er vel heller ikke i år. Godt, for ellers skulle de også ha' været på min liste.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 mr gaijin 18 år siden
Når du kigger i releaselisten for danske biografer i oktober, november og december, hvilke film ser du så mest frem til? Hvis du ikke kan finde ti, så er det fint med en top fem.
Her er min top ti:
1) Inland Empire
2) Erik Nietzsche - De Unge År
3) Persepolis
4) Golden Compass
5) I'm not there
6) Eastern Promises (en septemberpremiere, men jeg har ikke fået set den endnu :( )
7) Dykkerklokken og Sommerfuglen
8) Elizabeth: The Golden Age (trods de ringe anmeldelser)
9) Michael Clayton
10) Bee Movie
#2 Åkepool 18 år siden
Så skal jeg da gerne se at flikke en liste sammen.
#3 mr gaijin 18 år siden
#4 filmz-michaell 18 år siden
2. We Own The Night
3. Persepolis
4. Michael Clayton
5. Bee Movie
6. Sleuth
7. Inland Empire
#5 filmz-Bruce 18 år siden
Michael Clayton
Across the Universe¨
3:10 to Yuma
Eastern Promises
Rendition
Away From Her
In the Shadow of the Moon
In the valley of Elah
Gone Baby Gone
American Gangster
#6 filmz-Narniabæver 18 år siden
2. Jungledyret Hugo 3
3. Fortryllet
4. Legenden om Jordhavet
5. Elizabeth: The Golden Age
#7 Åkepool 18 år siden
#8 Åkepool 18 år siden
1. We own the night.
2. Gone, baby gone.
3. The Heartbreak kid.
4. I am legend.
5. Bee movie.
6. Hitman.
7. 1408.
#9 Åkepool 18 år siden
#10 Åkepool 18 år siden
Godt, for ellers skulle de også ha' været på min liste.