Gravatar

#61 rockysds 14 år siden

Så længe de ikke forbyder får!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#62 MOVIE1000 14 år siden

Da der er så mange i denne tråd der ser Tour De france er der så nogen der kan fortælle mig hvornår det slutter?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#63 filmz-Bruce 14 år siden

Tour De France slutter ikke. Der er blot en pause!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#64 MOVIE1000 14 år siden

#63 jeg skal på ferie i Paris og min mor vil helst undgå seværdigheder der ligger ved den rute de cykler ind i Paris til
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#65 filmz-jonasgr 14 år siden

Spændende at se et Tour de France, hvor der er to jævnbyrdige ryttere som bejler om sejren.

Det bliver spændende at se enkeltstarten på lørdag. Godt nok er Contador favorit til at slå Andy, men han kan jo tabe kæden og så kan alt ske. Eller en sort kat kan rende ud foran ham.

Jeg har for øvrigt altid tænkt på hvorfor man aldrig har set en tilskuer skubbe en cykelrytter eller slå ham eller et eller andet. Med alle de folk på sådan en bjergetape, kunne det da nemt tænkes at der var en eller anden som ville synes at det ville være sjovt at puffe til en han ikke kunne lide.

Men til gengæld råber de nok en helt masse knap så pæne ord efter nogle af dem. Det er nok ikke så lidt at Armstrong har skulle lægge øre til op af en af de hårde bjergtinder. Tænk at have en person løbende på siden af en og råbe "synder", "snyder", "doping" og hvad de måske råber.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#66 El vez 14 år siden

MOVIE1000 (64) skrev:
#63 jeg skal på ferie i Paris og min mor vil helst undgå seværdigheder der ligger ved den rute de cykler ind i Paris til

Så skal i blot undgå Champs d'elysees :) De fleste turistattraktioner ligger ikke umiddelbart på tour-ruten, så i kan stadig tage på Louvre, Sacre Coeur, til Eiffeltårnet og i katakomberne m.m.

Men triumfbuen bør i nok undgå..
http://img819.imageshack.us/img819/3631/hpim2856.j...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: