I denne uge har vi jo (som den opmærksomme læser er klar over) lavet hus. Vi har været: Min søster Min svigerfar Min nabo Jeg + diverse der kommer forbi.
Status er at der er drukket 8 kasser øl... Jeg er snart så fed, at jeg ikke kan bevæge mig uden hjælp...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige smagt på noget så underligt som en banan-øl...
Det var en Wells Banana Bread Beer. Det lyder utroligt klamt men faktum er at den faktisk smager godt. Som en velskænket almindelig pint (ikke så meget brus) bare med en snert banan-eftersmag. Man kan tydeligt smage banan, men det går ikke hen og bliver vammelsød Point: 10/10
Er nu gået ombord i en Wells Bombardier 5,2%. Folkene hos Charles Wells kan fandme brygge noget kram. En øl af fineste karakter. Point: 10/10
#241 stefsims 19 år siden
#242 dyg 19 år siden
#243 davenport 19 år siden
Min søster
Min svigerfar
Min nabo
Jeg
+ diverse der kommer forbi.
Status er at der er drukket 8 kasser øl...
Jeg er snart så fed, at jeg ikke kan bevæge mig uden hjælp...
#244 duuk74 19 år siden
#245 gi-jones 19 år siden
#246 davenport 19 år siden
#247 stefsims 19 år siden
Det var en Wells Banana Bread Beer. Det lyder utroligt klamt men faktum er at den faktisk smager godt. Som en velskænket almindelig pint (ikke så meget brus) bare med en snert banan-eftersmag. Man kan tydeligt smage banan, men det går ikke hen og bliver vammelsød Point: 10/10
Er nu gået ombord i en Wells Bombardier 5,2%. Folkene hos Charles Wells kan fandme brygge noget kram. En øl af fineste karakter. Point: 10/10
#248 davenport 19 år siden
Har du brækket tommelfingeren? ;)
#249 stefsims 19 år siden
#250 davenport 19 år siden
Holder liv i tråden!