Ja, og får nu at holde gang i række af freak accidents, så bliver Brutal Incasso jo udgivet af Midget Entertainment. Som om dværge kan være underholdende!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
uvis af hvilke årsager, tog jeg mig selv i at side og se welcome to the jungle, med the Rock her forleden. Der er en scene da The Rock ankommer til sydamerika, og skal hente Sean William Scot i en bar. Der bliver optræk til ballade da "skurkene" også træder ind på baren. Og her er de så at man ser en dværg rejse sig fra sin stol og spurgte ud af døren ( med ualmindeligt mange skridt ) MEN han ser simpelthen så virkelighedstro ud, at må knibe sig selv i armen. Så mit spørgsmål er om der nogen herinde der ved hvad for et CGI program man har brugt til at lave scenen med dværgen???, jeg sværger at hvis de ikke var fordi man hviste de ikke findes så kunne man godt blive snydt...!!
og så det vigtige : fik 4 flasker Corsendonk Dei 75cl af en af mine kammerater ( ren bestikkelse, fordi jeg skulle lave noget for ham...hehe ) men hvis i ikke har smagt dem endnu, så det en anbefalese værd herfra.....
mig:" forget about what you read. first let me tell you something. dwarfs do exist. they are not some funny fellas in funny costumes. they are plain mean bastards, who can only be killed by a stake in the heart or sunlight. there is no gay romantic shit about them and they have no funny accent or tiny voice. Dwarfs are real. and they are all evil"
#251 gi-jones 19 år siden
#252 filmz-bullettooth 19 år siden
og så det vigtige : fik 4 flasker Corsendonk Dei 75cl af en af mine kammerater ( ren bestikkelse, fordi jeg skulle lave noget for ham...hehe ) men hvis i ikke har smagt dem endnu, så det en anbefalese værd herfra.....
#253 Martindan 19 år siden
padre: well I"...
mig:" have you ever faced a dwarf padre...."
padre: no I have read...
mig:" forget about what you read. first let me tell you something. dwarfs do exist. they are not some funny fellas in funny costumes. they are plain mean bastards, who can only be killed by a stake in the heart or sunlight. there is no gay romantic shit about them and they have no funny accent or tiny voice. Dwarfs are real. and they are all evil"
og ingen nævner Vampires her tak.
#254 filmz-maxhh 19 år siden
det er ellers en film jeg personligt har som guilty pleasure...
Nogen der har lavet en tråd om de film folk egentlig sjældent praler med at kunne lide...? så vil et link da være meget værdsat... ;o)
Mvh
MaxHH
#255 Martindan 19 år siden
har da Vampires selv som ren pleasure... vidunderlig film.
#256 filmz-maxhh 19 år siden
Men Oscar-materiale, dét er det jo nok ikke...
Mvh
MaxHH
#257 HelmerJ 19 år siden
#258 dyg 19 år siden
#259 Martindan 19 år siden
it never got too weird for me.......
#260 Martindan 19 år siden