Tror aftenens menu bliver lidt biksemad incl Bacon, og dertil en Duncan Taylor Whiskey Ale fra BaggårdsBryggeriet. Helt fint til en aften hvor man egentlig ikke skal nå det store.
Jeg lavede en god sandwich i aftes. Trible Bacon mellem blødt rugbrød og ketchup og hvidløgsdressing og icebergsalat. Det var fanme godt. Fik jeg nævnt trible Bacon?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg undskylder iøvrigt at jeg har glemt at tippe jer, mine sande Baconvenner, om at man hos Fleggaard i Tyskland kan købe 1 kg Bacon i skiver til 39,95,- Det er godt saltet, og så har man til en hel aften (næsten) - Det er jo kun 1 kg. Det er et tilbud de altid har, så næste gang i er i Tyskland for at hente billige dåser, så snup en omgang af det gode med hjem.
Den dag Seest sprang i luften, skulle vi flytte, og jeg stegte en hel pakke i den anledning. Der duftede fantastisk i hele huset og jeg var godt fedtet op ad armene.
Hvad er din bedste Bacon-oplevelse?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#73 Min bedste baconoplevelse må utvivlsomt være den nu forgangne burgerbar (i virkeligheden bare en stor pølsebod) på Vesterbrogade: Øager!
Det var de mest fantastiske, superfedtede burgere man fik serveret med 150-300g oksekød afhængig af hvor massivt et fix man havde brug for - og der skulle naturligvis bacon på!
Mmmmhmhhhh..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#71 cyberzed 19 år siden
Helt fint til en aften hvor man egentlig ikke skal nå det store.
#72 davenport 19 år siden
Trible Bacon mellem blødt rugbrød og ketchup og hvidløgsdressing og icebergsalat.
Det var fanme godt.
Fik jeg nævnt trible Bacon?
#73 davenport 19 år siden
Det er godt saltet, og så har man til en hel aften (næsten) - Det er jo kun 1 kg.
Det er et tilbud de altid har, så næste gang i er i Tyskland for at hente billige dåser, så snup en omgang af det gode med hjem.
Den dag Seest sprang i luften, skulle vi flytte, og jeg stegte en hel pakke i den anledning. Der duftede fantastisk i hele huset og jeg var godt fedtet op ad armene.
Hvad er din bedste Bacon-oplevelse?
#74 Martindan 19 år siden
bacon gjort sprød på panden.... bøffen grillet på grillen.. dejlig varm sommeraften.... kold øl....
to lags bøf (Bic Mac style). to bøffer. fire stykker bacon, god sennep... mmmmmmm
#75 davenport 19 år siden
#76 lagoni 19 år siden
#77 cyberzed 19 år siden
Aftensmaden blev:
4 ristede pølser snittet i stykker
1 pakke Bacon snittet i 1" x 1" stykker
5-8 kartoffler
Det hele kastet tilfældigt sammen i en pande, derefter tilsmagt med lidt Ketchup, nemt og godt for fedtprocenten i kroppen.
Drikkevarer til som lovet Duncan Taylor Whiskey Ale (0.7 liter selvfølgelig)
#78 stefsims 19 år siden
#79 cyberzed 19 år siden
Ud over Duncan Taylor så kan jeg varmt anbefale Black Celebration
#80 El vez 19 år siden
Det var de mest fantastiske, superfedtede burgere man fik serveret med 150-300g oksekød afhængig af hvor massivt et fix man havde brug for - og der skulle naturligvis bacon på!
Mmmmhmhhhh..