jeg forbinder da nogengange deprimerende med trist.. en film som fortæller en trist historie.. som måske også gør dig en smule deprimeret over at den er så trist i f.eks. livet eller hvad ved jeg.
_______________________________________ How much does life weigh?
"Bænken" og "Arven" er her topkandidater. Men også "Leaving Las Vegas", "Philadelphia", "Magnolia", "Gøgereden" og "Festen" har elementer af det, du søger.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg skal da gerne indrømme at jeg har knebet en tåre til "Philadelphia", men også til "Backdraft" og "Glory". Det er også sket til "Gigli" og "Glitter", men det var mest fordi det decideret gjorde ondt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#1 filmz-Daedalos 20 år siden
How much does life weigh?
#2 Bates 20 år siden
#3 Patriarch 20 år siden
Ofte synes jeg at triste film kan være enormt livsbekræftende - hvilket jo ikke er tilfældet med deprimerende film.
#4 filmz-Daedalos 20 år siden
How much does life weigh?
#5 azathoth 20 år siden
#6 JannikAnd 20 år siden
Så må "Pretty Woman" virkelig være en usædvanlig skrækkeligt deprimerende oplevelse for dig :)
#7 azathoth 20 år siden
#8 *Iceman 20 år siden
Spun Ikke så god som Requiem For a Dream, men har da sine øjeblikke.
#9 Yoda 20 år siden
#10 lyspunkt 20 år siden
Det er også sket til "Gigli" og "Glitter", men det var mest fordi det decideret gjorde ondt.