Gravatar

#1 filmz-Daedalos 20 år siden

Er ved at lave en eftersøgning af nogle triste/deprimerende film, så kom med jeres bud på hvad den mest triste/deprimerende film i har set er ! :)

#2 Bates 20 år siden

Requiem For A Dream
Gravatar

#3 Patriarch 20 år siden

Jeg må lige nævne at jeg langt fra synes at triste film og deprimerende film er det samme. Så hvad tænker du på?

Ofte synes jeg at triste film kan være enormt livsbekræftende - hvilket jo ikke er tilfældet med deprimerende film.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-Daedalos 20 år siden

jeg forbinder da nogengange deprimerende med trist.. en film som fortæller en trist historie.. som måske også gør dig en smule deprimeret over at den er så trist i f.eks. livet eller hvad ved jeg.

#5 azathoth 20 år siden

#2: Den er da ikke depri... bliver altid i så godt humør over at mit liv IKKE er lige så FUCKED up som deres er! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 JannikAnd 20 år siden

Så må "Pretty Woman" virkelig være en usædvanlig skrækkeligt deprimerende oplevelse for dig :)
Gravatar

#7 azathoth 20 år siden

Uha ja. Gys! Men det er af helt andre årsager ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 *Iceman 20 år siden

Irréversible Også en god film i den kategori.

Spun Ikke så god som Requiem For a Dream, men har da sine øjeblikke.

"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#9 Yoda 20 år siden

"Bænken" og "Arven" er her topkandidater. Men også "Leaving Las Vegas", "Philadelphia", "Magnolia", "Gøgereden" og "Festen" har elementer af det, du søger.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 lyspunkt 20 år siden

Jeg skal da gerne indrømme at jeg har knebet en tåre til "Philadelphia", men også til "Backdraft" og "Glory".
Det er også sket til "Gigli" og "Glitter", men det var mest fordi det decideret gjorde ondt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: