Ja, det er irriterende med alle de indlæg, og så er de så fantasiløse! Kunne han ikke have fundet på noget mere spændende at skrive end "[slettet af admin]"? :-)
Jeg håber virkelig, at den form for tæppebombning af forummet vi lige har set idag (med det samme indlæg postet i stribevis af tråde) medfører en hårdere og mere kontant linje overfor trolls i fremtiden.
Fuldstændig enig!
The Insider (4) skrev:
Jeg kan kun sige, at vi arbejder på sagen :-)
Det lyder fanme godt! Keep up the good work!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
det på tide at få det sagt, jeg er én autist, Tourettes syndrom, ADHD osv, så nogen gange kan jeg få flip, men ellers vil jeg gerne være én seriøs bruger. Så næste gang jeg kommer i én profil, er jeg mere velkommen ikke?
Og hvad er der sket med: filmz-utyske, Bates, Richard Burton, filmz-bruce, er de blevet slettet fordi de er trolls eller er de blevet frivilligt slettet???
det på tide at få det sagt, jeg er én autist, Tourettes syndrom, ADHD osv, så nogen gange kan jeg få flip, men ellers vil jeg gerne være én seriøs bruger. Så næste gang jeg kommer i én profil, er jeg mere velkommen ikke?
#11 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Hæ
#12 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Du kører den langt ud. :-)
#13 elwood 11 år siden
Men on topic, godt at der blir taget hånd om tingene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 NightHawk 11 år siden
Fuldstændig enig!
Det lyder fanme godt! Keep up the good work!
#15 Riqon 11 år siden
Shit, de er godt nok vakse! Jeg prøver igen: [Hold nu kæft, Riqon!]
#16 troll 11 år siden
#17 troll 11 år siden
#18 Kyllingebenet 11 år siden
#19 BN 11 år siden
Lad mig sige det sådan:
Hvis du får lov til at være her, så smutter JEG.
#20 troll 11 år siden