Gravatar

#21 troll 11 år siden

Insider, giv mig den mindste chance?? Her er betingelserne: Jeg må ikke lave et eneste tråd!! Hvis jeg skriver et eneste off topic indlæg så er det ud!!?? Kom nu, så kan jeg bevise at jeg er en seriøs bruger!!??!?!!
Gravatar

#22 The Insider 11 år siden

Dit nyeste brugernavn får mig ikke just til at bugne af tillid til dig. Men jeg tror til gengæld på, at du har en eller anden skavank, for ellers kan jeg slet ikke begribe, hvorfor man får lyst til at blive ved med at spamme og trolle flere måneder i træk.

Jeg foreslår, at du holder dig væk fra Filmz inden for den anseelige fremtid - du har råbt "nu stopper jeg!" flere gange, end drengen, der råbte "ulven kommer!", råbte "ulven kommer!" - så min tålmodighed og tillid til dig ligger under nulpunktet. Kom eventuelt tilbage om en håndfuld år, når du er blevet mere moden. Så ser vi til den tid, om du kan opføre dig sobert og undgå at blive slettet.
War. War never changes.
Gravatar

#23 elwood 11 år siden

[url= tænkte jeg på en omgang slowclapping, men jeg tror det her er mere rammene...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 BN 11 år siden

troll (20) skrev:
BN (19) skrev:
Lad mig sige det sådan:

Hvis du får lov til at være her, så smutter JEG.
OK, så bliver jeg.

Tror du?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 gi-jones 11 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 troll 11 år siden

The Insider (22) skrev:
Dit nyeste brugernavn får mig ikke just til at bugne af tillid til dig. Men jeg tror til gengæld på, at du har en eller anden skavank, for ellers kan jeg slet ikke begribe, hvorfor man får lyst til at blive ved med at spamme og trolle flere måneder i træk.

Jeg foreslår, at du holder dig væk fra Filmz inden for den anseelige fremtid - du har råbt "nu stopper jeg!" flere gange, end drengen, der råbte "ulven kommer!", råbte "ulven kommer!" - så min tålmodighed og tillid til dig ligger under nulpunktet. Kom eventuelt tilbage om en håndfuld år, når du er blevet mere moden. Så ser vi til den tid, om du kan opføre dig sobert og undgå at blive slettet.
Hør, jeg tog brugernavnet fra 1986 filmen troll, for det andet nu vender jeg tilbage under brugernavnet Yellow-tv, og jeg lover at jeg er seriøs!!!!! Blot én lillebitte troll, i'm out!!!!!!!!!!
Gravatar

#27 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lad nu være at svare manden, BN. Jeg ved, at jeg burde være den sidste til at sige det, men jeg gør det alligevel. Og Johan, du følger ej heller din egen opfordring :-) Hvis der SLET ikke er nogen, der reagerer, mister han nok interessen.
Doctor Last Warning
Gravatar

#28 The Insider 11 år siden

Manden har nu fået en meget hård PM fra mig, der klargør de alvorlige konsekvenser, hvis han igen (og for allersidste gang) går over stregen. Så en opfordring til alle andre: Lad være med at prikke til manden, lad være med at tryne ham. Ignorer ham, hvis I finder hans indlæg uvedkommende, og vid, at hvis han atter opfører sig utilstedeligt, så bliver der taget hånd om det på den strengest mulige måde. Over and out.
War. War never changes.
Gravatar

#29 PredatorX 11 år siden

Aye!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 Kyllingebenet 11 år siden

BN (19) skrev:
Lad mig sige det sådan:

Hvis du får lov til at være her, så smutter JEG.

Det ser ud til at han får lov til at blive som Yellow-tv.

Det at fjolset får den ene chance efter den anden (og stadig får chancer), er til grin.

Så jeg tror faktisk at jeg vil smutte herfra, selv om jeg har været seriøs bruger siden 2005.

Skriv ny kommentar: