Manden har nu fået en meget hård PM fra mig, der klargør de alvorlige konsekvenser, hvis han igen (og for allersidste gang) går over stregen. Så en opfordring til alle andre: Lad være med at prikke til manden, lad være med at tryne ham. Ignorer ham, hvis I finder hans indlæg uvedkommende, og vid, at hvis han atter opfører sig utilstedeligt, så bliver der taget hånd om det på den strengest mulige måde. Over and out.
Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, at du trollede ved at give ham en chance til.
Det ser ud til at han får lov til at blive som Yellow-tv.
Det at fjolset får den ene chance efter den anden (og stadig får chancer), er til grin.
Helt enig. Jeg synes, det er alt for blødsødent og meget inkonsekvent af Filmz-redaktionen.
Kyllingebenet (30) skrev:
Så jeg tror faktisk at jeg vil smutte herfra, selv om jeg har været seriøs bruger siden 2005.
Nah, bliv her - det gør JEG ihvertfald. Jeg var godt nok 110 procent overbevist om, at krybet ville blive sparket ud herfra efter hans sidste stunt ... men ved du hvad, det er kun et spørgsmål om tid, før han dummer sig igen med flere af sine hjernedøde udfoldelser. Og så er The Insider (forhåbentlig) ikke så "niiiiiiice" næste gang!
Jeg kan ikke forstå, at han skal have så utrolig mange chancer.
Nu er det så resulteret i at en af de faste brugere på Filmz har slettet sin konto pga. sådan en klaphat.
Jeg holdt selv pause fra Filmz fra et par uger siden pga. [indsætnytbrugernavnher], men valgte at vende tilbage igen. Det var så ikke blevet meget bedre med [indsætnytbrugernavnher] og han/den/det får stadig chance efter chance.
Sørgeligt...
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Hvis jeg som Filmz bruger har trådt nogen over tæerne, vil jeg gerne sige med det samme "undskyld" til vedkommende. Dog tror jeg det ikke. Men jeg er her for filmende og snakken, alt det andet bullshit, holder jeg mig langt fra, da jeg ikke mener det er sagligt eller pædagogisk. Men jeg tror dog at der altid vil være nogen, som bare brokker sig og finder det morsomt, at ramme andre. Det er det bare ikke! Men ellers syntes jeg FILMZ er en glimrende side, til at tjekke nyheder om film og det er på en klog og ikke mindst konstruktiv måde. Hvis folk brokker sig over film. FINT. Men svine andre til for deres mening eller jagte dem på grund af deres mening, så er de vel ikke velkommen. Det er det samme som et diskotek! Hvis man ikke opføre sig ordenligt ryger man ud. BUM BUM!
det på tide at få det sagt, jeg er én autist, Tourettes syndrom, ADHD osv...
Kort sagt: en mytoman.
Kyllingebenet (30) skrev:
Så jeg tror faktisk at jeg vil smutte herfra, selv om jeg har været seriøs bruger siden 2005.
Din tur BN!
BN (19) skrev:
Hvis du får lov til at være her, så smutter JEG.
Tenebrae (36) skrev:
Nu er det så resulteret i at en af de faste brugere på Filmz har slettet sin konto pga. sådan en klaphat.
Det er ærgerligt men er Kyllingebenets eget valg. Så længe administratorerne er særdeles årvågne, ser jeg ingen grund til, at den uvelkomne brugers tilstedeværelse skulle udgøre et så stort problem for en anden bruger, at denne føler sig nødsaget til at forlade forummet.
Nu opretter jeg snart en tråd reserveret Tha Pac: Ørnen Sætter-Lassen som varulv; påny? Den seneste Schwarze-neger ser ikke engang ud til at rumme stickslapvæsener som vi kender dem. Er jeg den eneste, eller? Svar mig her, i PM, røgsignal, telex, telefax, telegraf, Stargate-portal eller råb blot ret højt. Har I det også sådan? Uanset hvad: Dét er guf. Dét er tamfugle, som JEG kan li' dem.
Nu opretter jeg snart en tråd reserveret Tha Pac: Ørnen Sætter-Lassen som varulv; påny? Den seneste Schwarze-neger ser ikke engang ud til at rumme stickslapvæsener som vi kender dem. Er jeg den eneste, eller? Svar mig her, i PM, røgsignal, telex, telefax, telegraf, Stargate-portal eller råb blot ret højt. Har I det også sådan? Uanset hvad: Dét er guf. Dét er tamfugle, som JEG kan li' dem.
-_-
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#31 PredatorX 11 år siden
#32 jessup 11 år siden
#33 MMB 11 år siden
Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, at du trollede ved at give ham en chance til.
#34 BN 11 år siden
Helt enig. Jeg synes, det er alt for blødsødent og meget inkonsekvent af Filmz-redaktionen.
Nah, bliv her - det gør JEG ihvertfald. Jeg var godt nok 110 procent overbevist om, at krybet ville blive sparket ud herfra efter hans sidste stunt ... men ved du hvad, det er kun et spørgsmål om tid, før han dummer sig igen med flere af sine hjernedøde udfoldelser. Og så er The Insider (forhåbentlig) ikke så "niiiiiiice" næste gang!
#35 Slettet Bruger [2337491569] 11 år siden
For sent.
#36 Tenebrae 11 år siden
Jeg holdt selv pause fra Filmz fra et par uger siden pga. [indsætnytbrugernavnher], men valgte at vende tilbage igen. Det var så ikke blevet meget bedre med [indsætnytbrugernavnher] og han/den/det får stadig chance efter chance.
Sørgeligt...
#37 Stilund 11 år siden
Go' weekend :-)
#38 Highland Park 11 år siden
Din tur BN!
Det er ærgerligt men er Kyllingebenets eget valg. Så længe administratorerne er særdeles årvågne, ser jeg ingen grund til, at den uvelkomne brugers tilstedeværelse skulle udgøre et så stort problem for en anden bruger, at denne føler sig nødsaget til at forlade forummet.
#39 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#40 Collateral 11 år siden
-_-