groundhog day, selvom det er en komedie, synes jeg den er rørende på nogle punkter.. f.eks. da bill murray gør det godt for den gamle mand, men han så dør alligevel, fordi der ikke var mer at gøre.. osv
_______________________________________ How much does life weigh?
Ringenes Herre (begge film) Slutningerne i de 2 film får mig ALTID!. Især i FOTR hvor "breaking of the fellowship" spilles. Hm..det sker nu også bare jeg hører sangen direkte fra soundtracket..
i TTT hvor Samwise siger de der ting til sidst.
Braveheart jaja..flame mig bare, men når han råber freedom til sidst kan jeg altså ikke holde mig
A Beautiful mind Der hvor han holder talen til sidst.
Skat, Børnene er skrumpet (hvad er den originale titel egentlig?) tja..nu kan jeg ikke huske hvor gammel jeg var, men det avr den første film ejg græd til. Der hvor myren der af scorpionen..uhh det er sørgeligt.
der er sikkert flere...
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#46: I "A Beautiful Mind" synes jeg egentlig at scenen hvor han får kuglepennene er mere rørende... ingen dialog, det hele ligger i hans ansigtsudtryk, man ser hvor overrasket og rørt han bliver...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Braveheart - "freedom"-scenen Forrest Gump - hvor Forrest står ved Jenny's grav. Mr. Holland's Opus - i slutningen når Richard Dreyfuss får lov til at spille sit livsværk. Magnolia - Cruise der bryder sammen ved sin faders seng. My Dog Skip - slutningen Saving Private Ryan - slut-scenen hvor Ryan står ved Millers grav.
...der er sikkert flere jeg kan knibe en tåre over...
Er glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der kan knibe en tåre eller to (måske flere) ved slutningen af My Dog Skip...
Fik lige genset Løvernes Konge igår aftes - jeg kunne igen mærke den sørgmodige klump i halsen, da Simba forgæves prøver at vække sin far, da han ligger død i kløften.
#41 SpielbergFreak 22 år siden
Det har de vist nok, men jeg bestilte en special edition fra Laserdisken.
Der er ikke så mange der kender film, men nu er vi to;)
#42 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#43 SpielbergFreak 22 år siden
Jamen nu snakkede jeg om region1
#44 filmz-Daedalos 22 år siden
rørende på nogle punkter.. f.eks. da bill murray gør det godt
for den gamle mand, men han så dør alligevel, fordi der ikke
var mer at gøre.. osv
How much does life weigh?
#45 Kia 22 år siden
Og som flere andre også har nævnt - Løvernes Konge hvor Mufasa dør, jeg får mindst en klump i halsen hver gang.
#46 Skobbolop 22 år siden
Ringenes Herre (begge film)
Slutningerne i de 2 film får mig ALTID!. Især i FOTR hvor "breaking of the fellowship" spilles. Hm..det sker nu også bare jeg hører sangen direkte fra soundtracket..
i TTT hvor Samwise siger de der ting til sidst.
Braveheart
jaja..flame mig bare, men når han råber freedom til sidst kan jeg altså ikke holde mig
A Beautiful mind
Der hvor han holder talen til sidst.
Skat, Børnene er skrumpet (hvad er den originale titel egentlig?)
tja..nu kan jeg ikke huske hvor gammel jeg var, men det avr den første film ejg græd til. Der hvor myren der af scorpionen..uhh det er sørgeligt.
der er sikkert flere...
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#47 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#48 azathoth 22 år siden
#49 Corgan 22 år siden
Forrest Gump - hvor Forrest står ved Jenny's grav.
Mr. Holland's Opus - i slutningen når Richard Dreyfuss får lov til at spille sit livsværk.
Magnolia - Cruise der bryder sammen ved sin faders seng.
My Dog Skip - slutningen
Saving Private Ryan - slut-scenen hvor Ryan står ved Millers grav.
...der er sikkert flere jeg kan knibe en tåre over...
#50 Ikari 22 år siden
Fik lige genset Løvernes Konge igår aftes - jeg kunne igen mærke den sørgmodige klump i halsen, da Simba forgæves prøver at vække sin far, da han ligger død i kløften.