- Kate Winslet lader Leonardo DiCaprio glide ned i vandet og siger "goodbye Jack".
- Richard Dreyfuss' fortællerstemme i slutningen af "Stand By Me" fortæller hvad der blev af drengene - og at River Phoenix' figur blev dræbt da han blandede sig i et værtshusslagsmål.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg glemte helt at nævne Braveheart, som også er blevet nævnt af flere. Scenen, hvor wallace og kæreste kæler og snakker ude i skoven, og der hvor han begraver hende, og beder faderen om forgivelse i sammenspil med musikken... må nok indrømme.. der var jeg sq lide ved at græde :)
_______________________________________ How much does life weigh?
Nogen af dem, der bringer mere vand i øjnene end en macho-dude som mig selv (!!!) bryder sig om at indrømme:
Magnolia - SPOILER SPOILER - hele den sidste halve-hele time, hvor Cruise sidder ved sengekanten hos sin døende far og Aimee Mann sangen kører mens skuespillerne synger en linie hver, og Julianne Moore bryder sammen i drugstoren og hos advokaten - jeg kunne blive ved med den film....
Basketball Diaries - SPOILER SPOILER - jamen så luk ham dog ind, mor!!!
Once Were Warriors - SPOILER SPOILER - uncle fucking Bully!!!; for første gang føler man med Jake the Muss' raseri....
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg fik idèen til denne tråd, men mange af mine bekendte ser ned på mig når jeg siger at jeg kan græde til en film, så jeg tænkte er jeg den eneste fyr der vræler i ny og næ, og så tænkte jeg Filmz der må da være andre. Og ganske rigtigt, hold kæft en gang tøsedrenge;-) (er der engentlig nogle piger der har været med i denne diskusion??)
Scenen i Mus og Mænd hvor den gamle mand ikke vil af med sin hund, men til sidst giver efter (hvor mange andre kender denne film, den er intrueret af Gary Sinise)
#36-at andre gør grin med een fordi man triller en tåre er forkasteligt og jeg tror virkelig ikke på man kan være så følelseskold. Hvis det vitterlig er sådan ser de film helt forkert imo. Hvis man ikke kan lade sig gribe af filmene sjove som sørgelige som spændende hvad ser man så film for? Jeg tror de mennesker bare er tomme tønder buldrer mest og kunne du være flue på væggen i en privat alene stund vil du nok se at alle kan trille en tåre. Nogle har en fantastisk evne til at kunne "lade være" i selskab med andre.
Og ja jeg er en pige ;)og det fryder mit hjerte at alle de dejlige hankøn herinde kunne tude sammen med mig til en film og lade sig rive med af en film. Endnu en myte er kastet til jorden noget så eftertragteligt:)
ang. braveheart-jeg kviede mig med at nævne den i min post ( #14) fordi jeg troede et var en absolut tøsetuder...men rart at se andre trods alt har et hjerte herinde:)
power to the tuders!!!
Det har du nok ret i, men det skal lige siges jeg har tre venner plus min storebror som jeg ser film med og de har det ligesom os herinde specielt min storebror han er også film og DVD fanatiker. Så jeg er ikke helt alene i verden;)
RAIN MAN!!!!!!!!!!!!!!! for jeg mig også altid en lille tuder over, det er simpelthen en af de dejligste film der findes!
#36 - den er for fed, Steinbeck's Mus og Mænd - er det ikke Sinise og selveste Malkovich der spiller hovedrollerne.....
Jeg så den første gang i gymnasiet for en 8-10 år siden eller sådan noget og den efterlod et kæmpe indtryk på mig. Virkelig velspillet og rørende, og jeg er glad for du bringer den på bane, for den havde jeg helt fortrængt (don't know how!) - ind og se om de har den på axel......
#31 chandler75 22 år siden
- Kate Winslet lader Leonardo DiCaprio glide ned i vandet og siger "goodbye Jack".
- Richard Dreyfuss' fortællerstemme i slutningen af "Stand By Me" fortæller hvad der blev af drengene - og at River Phoenix' figur blev dræbt da han blandede sig i et værtshusslagsmål.
#32 Morbid 22 år siden
hvorfor blev denne tråd dog startet
#33 filmz-Daedalos 22 år siden
af flere. Scenen, hvor wallace og kæreste kæler og snakker ude
i skoven, og der hvor han begraver hende, og beder faderen
om forgivelse i sammenspil med musikken... må nok indrømme..
der var jeg sq lide ved at græde :)
How much does life weigh?
#34 22 år siden
Magnolia - SPOILER SPOILER - hele den sidste halve-hele time, hvor Cruise sidder ved sengekanten hos sin døende far og Aimee Mann sangen kører mens skuespillerne synger en linie hver, og Julianne Moore bryder sammen i drugstoren og hos advokaten - jeg kunne blive ved med den film....
Basketball Diaries - SPOILER SPOILER - jamen så luk ham dog ind, mor!!!
Once Were Warriors - SPOILER SPOILER - uncle fucking Bully!!!; for første gang føler man med Jake the Muss' raseri....
yeah well, over and out for this softie.....
#35 coolflash 22 år siden
*SPOILER*
Scenen i The Straight Story hvor de to brødre forenes var også stærk...
#36 SpielbergFreak 22 år siden
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg fik idèen til denne tråd, men mange af mine bekendte ser ned på mig når jeg siger at jeg kan græde til en film, så jeg tænkte er jeg den eneste fyr der vræler i ny og næ, og så tænkte jeg Filmz der må da være andre. Og ganske rigtigt, hold kæft en gang tøsedrenge;-)
(er der engentlig nogle piger der har været med i denne diskusion??)
Scenen i Mus og Mænd hvor den gamle mand ikke vil af med sin hund, men til sidst giver efter (hvor mange andre kender denne film, den er intrueret af Gary Sinise)
#37 filmz-Mira 22 år siden
Og ja jeg er en pige ;)og det fryder mit hjerte at alle de dejlige hankøn herinde kunne tude sammen med mig til en film og lade sig rive med af en film. Endnu en myte er kastet til jorden noget så eftertragteligt:)
ang. braveheart-jeg kviede mig med at nævne den i min post ( #14) fordi jeg troede et var en absolut tøsetuder...men rart at se andre trods alt har et hjerte herinde:)
power to the tuders!!!
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#38 SpielbergFreak 22 år siden
Det har du nok ret i, men det skal lige siges jeg har tre venner plus min storebror som jeg ser film med og de har det ligesom os herinde specielt min storebror han er også film og DVD fanatiker. Så jeg er ikke helt alene i verden;)
RAIN MAN!!!!!!!!!!!!!!! for jeg mig også altid en lille tuder over, det er simpelthen en af de dejligste film der findes!
#39 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Jeg sidder med en klump i halsen gennem hele filmen, specielt når de er på ungdomsanstalten.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#40 22 år siden
Jeg så den første gang i gymnasiet for en 8-10 år siden eller sådan noget og den efterlod et kæmpe indtryk på mig. Virkelig velspillet og rørende, og jeg er glad for du bringer den på bane, for den havde jeg helt fortrængt (don't know how!) - ind og se om de har den på axel......