Gravatar

#1 chandler75 17 år siden

Det er jo et emne, der ofte diskuteres herinde - i Basta på TV 2 kl. 20.50 ser de nærmere på fænomenet. Jeg håber, de konfronterer Post DK, så man kan høre deres lamme undskyldninger.

Og så er det blevet dyrere at sende småting med posten. Til gengæld er det også blevet mere usikkert, om pakken nu også når frem. Flere end tusinde breve og pakker forsvinder hver måned, og ofte er der ikke nogen erstatning at hente. Og skulle pakken nå frem, så er man heldig, hvis indholdet ikke er ødelagt. Det mener en lang række internethandlende, der dagligt sender store mængder varer af sted.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 dyg 17 år siden

About f'ing time!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 The Insider 17 år siden

Jeg har virkelig mistet meget for nylig - det er svært ikke at blive afsindig paraonid, fordi det er umuligt at gøre noget ved det, og Post DK virker afsindig ligeglade, når man prøver at kontakte dem. Den eneste trøst er, at der lige nu sidder et eller andet postbud og ikke kan finde ud af, hvorfor han ikke kan afspille mine HD-DVD'er og Blu-rays på hans dvd-afspiller.
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 17 år siden

#3 Man burde sende tusind pakker med en dvd i hver til de postby adresser, hvor ting forsvinder og så lægge en lille chips i coveret, man kan tracke via GPS og så finde frem til synderne, sende dem til Saudi Arabien og få hugget lemmerne af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 The Insider 17 år siden

#4, jeg er rørende enig. Hold kæft, hvor må man have et lavt selvværd, hvis man begår den slags tyverier...
War. War never changes.
Gravatar

#6 filmz-Bruce 17 år siden

#5 Det usleste af det usle! Lavere end at stjæle majskolber fra svin!!!

Man kunne også bestille Pearl Harbor og så gå efter skrigene ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 4 & 5 Enig, der er da for lavt, som der bestemt skal straffes hård for hvis de bliver fanget - Nemlig !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 The Insider 17 år siden

#6, uha... jeg ville dog ikke kunne bære tanken om, at folk, der ikke fortjente at få fingre i Pearl Harbor, fik den gratis via tyveri ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

#6 - Den type mennesker elsker sikkert film som Pearl Harbor :( Men hvis det derimod er Potemkin eller Satantango, så ville du nok kunne finde dem på deres snorken :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Bates 17 år siden

Har en boks fra dvdpacific som jeg bestilte den 15. januar, og den er endnu ikke kommet frem. Den er blevet afsendt 2 gange, og vi prøver en 3 gang her til d. 1 april.

Det bliver dog til de gamles adresse. Det er røv irreterende. Og jeg håber da heller ikke med at man bliver "banned" fra at handle hos dvdpacific fordi folk ikke kan holde deres fedtede fede fingre for sig selv.

Skriv ny kommentar: