#5: Jeg er enig i at Palle Strøm og Keld Reinicke er yderste kompetente herrer der efterhånden har et hav af successer i bagagen - men jeg er helt uenig i Zulu skulle have en interessant programflade, de havde en interessant brugerflade.
Zulu består nu nærmest udelukkende af genudsendelser, og noget af materialet bliver genudsendt ret heftigt værre, en DK4 og TV3. MASH, De heldige helte, To fyre og en pige, Venner osv - og ofte også alt muligt celeb-crap fra E! og VH1 (og de nogle af de programmer bliver sendt flere gange i samme uge) og det samme med film.
Det er bare ikke godt nok.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu mener jeg også mere de originale programmer, som FCZulu, Klovn (kontroversielt, i know), Football, ZuluBingo osv. Ja, de sender meget lort, men det gør de andre kanaler jo også. Man har jo sit valg med vernbedinungen :) Alt det E! osv. kan de godt stoppe op i hullet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-vassago 20 år siden
Zulu består nu nærmest udelukkende af genudsendelser, og noget af materialet bliver genudsendt ret heftigt værre, en DK4 og TV3. MASH, De heldige helte, To fyre og en pige, Venner osv - og ofte også alt muligt celeb-crap fra E! og VH1 (og de nogle af de programmer bliver sendt flere gange i samme uge) og det samme med film.
Det er bare ikke godt nok.
#12 cyberzed 20 år siden
#13 davenport 20 år siden
Ja, de sender meget lort, men det gør de andre kanaler jo også. Man har jo sit valg med vernbedinungen :)
Alt det E! osv. kan de godt stoppe op i hullet.
#14 cyberzed 20 år siden
#15 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#16 davenport 20 år siden
#17 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#18 filmz-Kadann 20 år siden
Ja ok, Geo er bare ikke sjov, så det kan da kun ha' været en katastrofe. :)
#19 Taxwars 20 år siden
Og deres 50 seere ;)
#20 davenport 20 år siden