Gravatar

#121 filmz-jonasgr 17 år siden

Italien har godt nok heller ikke været heldige, de har trods alt tilspillet sig en del meget store chancer her i anden halvleg.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#122 The Insider 17 år siden

Retfærdighed eksisterer trods alt.
War. War never changes.
Gravatar

#123 JannikAnd 17 år siden

#113 - Tænk, at dine sportslige observationer kan være ringere end dine filmiske dittoer :)
Gravatar

#124 filmz-jonasgr 17 år siden

Han skal jo hakke på nogen nu når elendige England ikke er med ved slutrunden :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#125 The Insider 17 år siden

#123, nånå, der er vist nok en bitter Italien-fan i huset? :-) Hader du mig virkelig så meget, bare fordi jeg hverken kan lide det italienske landshold eller støvlelandets prætentiøse Fellini? ;-)

#124, suk... jeg havde ellers lige fortrængt det. Godt at man kan ændre på historiens gang i Fifa 08. Tror jeg ved, hvad jeg skal bruge natten på...
War. War never changes.
Gravatar

#126 filmz-yoshimura 17 år siden

Sådan, Oranje! Ned i sølet med de skide pomadedrenge, og så kan de ellers godt pakke kufferten, når rumænerne ellers er færdige med at tørre r.. i dem.

Whoo!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#127 filmz-jonasgr 17 år siden

Rumænien ??

Hvor mange chancer var det lige de skabte idag, nå ja ingen. Men bare rolig i næste kamp er det forhåbentlig en dommer som holder med Italien der dømmer kampen.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#128 mr gaijin 17 år siden

Av. Det gjorde ondt på mit BT-hold. Mindre slemt for mit TV2. Men Holland fortjente fuldt ud sejren. De var meget mere tændte fra starten. Men der er godt nok lagt op til et brag af en kamp mellem Frankrig og Italien, der begge er nødt til at jagte point efter dagens resultater.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#129 filmz-yoshimura 17 år siden

#127 Det var skam udelukkende ment som ren hån, fordi Italien spillede så ufatteligt ringe og ideforladt.

Og så kan jeg ikke lige se, at dommeren havde nogen indflydelse på kampens resultat - men jeg går ud fra, at du mener, det første mål burde være annulleret for offside (hvilket de fleste "eksperter" vist er enige om, der ikke var, eftersom den italienske forsvarsspiller stadig betragtes som værende i spil, selvom han ligger bag mållinjen.)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#130 filmz-vassago 17 år siden

#129: som jeg har forstået det, så behøver forsvaret ikke at være i spil, det står der i hvert fald ikke noget konkret om, kun vedr. angribende hold - men man kan som angriber godt kan have en spiller "offside" uden at han dømmes for det - f.eks hvis han ligger halvdød ude ved hjørneflaget eller lign.

Men forsvarsmæssigt, står der ikke noget om aktive eller inaktive spillere, jeg kan i hvert fald ikke finde det, blot at angriberen ikke må være tættere på målet end bagerste forsvarer - og det så ud som om at han var noget tættere på målstregen end Nistelrooy var - så den skulle jo være god nok.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: