Gravatar

#151 filmz-jonasgr 17 år siden

svensk TV4 viser den kan jeg se. I øvrigt kan jeg sige, at Spanien meget heldigt er foran. Rusland har haft flere store chancer blandt andet et skud på stolpen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#152 mr gaijin 17 år siden

#151 Spanierne er til gengæld fremragende til skabe chancer med få midler og til at udnytte chancerne bedre. Det er bestemt ikke ufortjent, men som det ser ud nu, kan russerne også nå at få et par kasser.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#153 filmz-mrhands 17 år siden

Hahaha. Tænk at blive skiftet ind og ud i samme halvleg. ;(
Gravatar

#154 pulse83 17 år siden

Man skulle have købt David Villa! :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#155 The Insider 17 år siden

Ja, jeg ville have erstattet Torres med Villa tidligere i dag, da jeg kom i tanke om, hvor overlegen Villa altid har været på landsholdet i forhold til Torres, men tv2's managerspil er ikke ligefrem særlig veldesignet.
War. War never changes.
Gravatar

#156 filmz-sanjo 17 år siden

hold da op, 4-1. Igen Villa.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#157 filmz-mrhands 17 år siden

Jeg har købt David Villa, men trykkede videre->videre for hurtigt til at læse reglerne osv. så han er på bænken. :/ Er lal man ikke kunne skifte ud osv. ;(
Gravatar

#158 JannikAnd 17 år siden

#125 - Nej da, jeg er heller ikke begejsret for Felinni :)

Og jeg er heller ikke glad ved fodbold - med mindre det er italiensk. Ufattelig smukt, det må være objektivt. De svæver jo fem cm over græsset! Men vi mangler Totti, verdens smukkeste mand...
Gravatar

#159 filmz-vassago 17 år siden

Er jeg den eneste der har masser af problemer med Dansk tipstjeneste website - jeg synes der er masser af bøvl dagligt, man kan ikke logge ind, så er Oddset Live nede, så er det noget helt tredje... Det kan da ikke være rigtigt, at det ikke bare spiller 100% under EM.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#160 filmz-sanjo 17 år siden

Skift til ladbrokes.com, virker upåklageligt.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: