Gravatar

#141 filmz-vassago 17 år siden

#140: Det skal overhovedet ikke laves om. Alle er da bevidst om reglerne - dem der diskuterer dem, er oftest tilskuerne og folk der netop ikke kan dem :)

At italierne forsøger at gradbøje reglerne, kan, og bør ikke være årsag til at reglerne laves om. Jeg arbejder selv med TV-produktion, og dækker et hav af fodboldkampe hvert eneste år - og det er seriøst ikke noget problem. De "nye" er langt mere anvendeligt end de gamle regler - hvor der blev fløjtet uden at der var grund til afbryde spillet, og det hiver altså i den grad farten ud af spillet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#142 davenport 17 år siden

Jeg jubler stadig over Rektalien, Europas røvhul, fik så bastandte køl igår!
Jeg hader Gattuso så meget, at jeg bliver helt vred, bare jeg tænker på hans lille skæggede abefjæs.
Og nu er vi heldigvis sluppet af med den vamle Maldini, så det går den rigtige vej..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#143 filmz-yoshimura 17 år siden

#142 Rektalien ... MUUUAHAHAHAAA!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#144 mr gaijin 17 år siden

Der er vist ikke så meget at diskutere:
Formanden for den østrigske dommer-komité, Gerhard Kapl overfor news.bbc.com:

- Målet er 100 procent korrekt uden tvivl, siger han og henviser til paragraf 11.4.1, hvor der står "en modspiller kan ikke være offside, hvis en af de to bagerste forsvarere har forladt banen" - som det var tilfældet med Panucci.

Italiens problem var jo heller ikke kun det første mål. De formåede slet ikke at nosse sig sammen til noget som helst før midt i anden halvleg. Det er for lidt og for ringe af et hold af den kaliber.

Mon ikke Spanien har mere at byde på i aften.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#145 filmz-jonasgr 17 år siden

#141 Ja to af Danmarks topdommere er i hvert fald ikke enige: http://www.jv.dk/artikel/429976
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#146 HonoDelLoce 17 år siden

Men lige nøjagtig danske dommere kan du bare aldrig nogensinde hive ind og bruge som argument i sådan en diskussion her, for dårligere dommere skal du dælme langt for at finde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#147 filmz-jonasgr 17 år siden

Det er begge to dommere som har dømt på allerhøjeste niveau. At der så er mange dårlige danske dommere er en anden sag.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#148 filmz-vassago 17 år siden

Ja, der har været stor kritik af de danske dommere, det er godt nok at svingende karakter. Men vi har da haft Milton, han var sgu klasse.

Mht uenigheden, så kan han jo som sagt også vælge at dømme ham inaktiv, og dermed så dømme Nistelrooy offside - men så er det bare ikke helt efter bogen - medmindre han kunne nå at vinke italieneren af banen, eller opfatte hvad der sker i det brøkdel af et sekund, og se om det er ægte/fake uden at skulle afbryde spillet og tjekke. Havde han bare vinket manden af banen - og dømt offside - og kostet Holland en kæmpe chance, så kunne man da vist tale om en dommerbeslutning, der i den grad ville virke partisk.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#149 filmz-sanjo 17 år siden

Er der nogle tyske eller svenske kanaler der viser den nuværende kamp? Har ikke zulu.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#150 Åkepool 17 år siden

#124 - Hov hov, var din mund min ven. Når du nedgør England, nedgør du Steven Gerrard og når du nedgør ham, så nedgør du mig og det ville jeg passe på med ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: