#12 Jeg tror du har ret bortset fra at jeg tror mere på Italien end på Frankrig i gruppe C. Jeg tror de begynder at vågne op efter nederlaget til Holland
9. juni kl. 18.00: Rumænien - Frankrig - X 9. juni kl. 20.45: Holland - Italien - 1
13. juni kl. 18.00: Italien - Rumænien - 1 13. juni kl. 20.45: Holland - Frankrig - X/2 17. juni kl. 20.45: Holland - Rumænien - 1 17. juni kl. 20.45: Frankrig - Italien - 1
Holland : 7 point Frankrig : 5 point Italien : 3 point Rumænien : 1 point
Frankrig har en bedre "formkurve", har vundet de sidste 5 kampe, hvor Italien kun har nuppet 3 - og indbyrdes er det de seneste 4 gange endt med 2 franske sejre og 2 uafgjorte (ordinære spilletid). Italien vandt så finalen i 2006 efter straffe.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Undrer mig ikke, at jeg ligger nederst. Tog bare en flok da jeg oprettede mig, men fik ikke byttet nogen spillere derefter. Men da jeg ikke er hjemme i slutrundens sidste uge, så har jeg ikke nogen chance alligevel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Øv, lige uden for top 10. Ikke mange point imellem. Tåbelige Robben og hans skade op til kampen. Hvorfor kan jeg ikke købe/sælge endnu? Skal spillernes værdi lige revurderes?
Du kan først sælge når transfervinduet åbner, og det gør det efter de indledende kampe og lukker før kvartfinalerne. Du kan skifte ham ud med en reserve i dag.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 tiany 17 år siden
#12 filmz-vassago 17 år siden
GRP.B: Tyskland vinder suverænt puljen, Kroatien med som 2'er
GRP.C: Holland vinder puljen - Frankrig med som 2'er hvis de kan spille min. uafgjort med Holland :)
GRP.D: Spanien napper den suverænt, Sverige med som 2'er.
#13 tiany 17 år siden
Jeg tror de begynder at vågne op efter nederlaget til Holland
#14 filmz-vassago 17 år siden
9. juni kl. 18.00: Rumænien - Frankrig - X
9. juni kl. 20.45: Holland - Italien - 1
13. juni kl. 18.00: Italien - Rumænien - 1
13. juni kl. 20.45: Holland - Frankrig - X/2
17. juni kl. 20.45: Holland - Rumænien - 1
17. juni kl. 20.45: Frankrig - Italien - 1
Holland : 7 point
Frankrig : 5 point
Italien : 3 point
Rumænien : 1 point
Frankrig har en bedre "formkurve", har vundet de sidste 5 kampe, hvor Italien kun har nuppet 3 - og indbyrdes er det de seneste 4 gange endt med 2 franske sejre og 2 uafgjorte (ordinære spilletid). Italien vandt så finalen i 2006 efter straffe.
#15 dyg 17 år siden
#16 filmz-vassago 17 år siden
#17 dyg 17 år siden
#18 filmz-vassago 17 år siden
#19 The Insider 17 år siden
#20 filmz-vassago 17 år siden