#33 Jeg er for en gang skyld enig. Jeg hader egentlig ikke Portugal så meget, men når de har en gadedreng som C. Ronaldo på holdet så føler jeg godt nok ikke meget for dem. En spiller som spiller for sig selv og tror han er det syvende vidunder. Han håner modstandere, filmer gang på gang og skal selvfølgelig tage kreditten for et mål han har lagt op til. De siger han er blevet mere moden, men jeg ved nu snart ikke. For mig minder han mindst af alt om en knægt på 13 og hele Real Madrid sagaen har ikke gjort det bedre.
Vedrørende kampen så var Portugal bedst, ja. Dog virkede deres defensiv meget usikker og jeg mener i realiteten også kun at de har en virkelig god forsvarsspiller, nemlig R. Carvalho. Og jeg gider næsten ikke komme med min kritik af Pepe for de fleste personer er alligevel ikke enige med mig.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#33: først var der tre - og nu melder den fjerde sig - nu får de så lige Portugals landstræner oveni hatten. Det gør det sgu også noget nemmere at træne landsholdet :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
For helvede da... Min nedtur har da godt nok været total i dag. Startede dagen med at brække en tand, og det kommer nok til at koste 5-6000.
- og nu har Tyskland fået røv, så alle mine oddsetkuponer røg også, og det var også lige en pæn sjat. Dertil kommer mit hold. 4 tyskere på holdet - og så havde jeg lige samtlige spillere der var involveret i episoden med det røde kort, så det indbragte lige 1 rødt kort og 2 gule - og så gik der 2 kasser ind hos Lehmann.
Nogen gange, så har man bare en rigtig skidt dag - måske man bare skulle gå i seng :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#41 filmz-vassago 17 år siden
#40: hehe, ja, det er meget muligt.
#42 pulse83 17 år siden
#43 filmz-vassago 17 år siden
#44 filmz-sanjo 17 år siden
Det håber jeg ikke du gør, da begge kampe bliver vist på tv2 i morgen :)
#45 filmz-vassago 17 år siden
#46 filmz-jonasgr 17 år siden
Vedrørende kampen så var Portugal bedst, ja. Dog virkede deres defensiv meget usikker og jeg mener i realiteten også kun at de har en virkelig god forsvarsspiller, nemlig R. Carvalho. Og jeg gider næsten ikke komme med min kritik af Pepe for de fleste personer er alligevel ikke enige med mig.
'Cause I'm evil"
#47 filmz-sanjo 17 år siden
Han var ihvertfald ikke selvisk i dag. Helt enig med hensyn til hans film situationer.
#48 filmz-vassago 17 år siden
#49 The Insider 17 år siden
#50 filmz-vassago 17 år siden
- og nu har Tyskland fået røv, så alle mine oddsetkuponer røg også, og det var også lige en pæn sjat. Dertil kommer mit hold. 4 tyskere på holdet - og så havde jeg lige samtlige spillere der var involveret i episoden med det røde kort, så det indbragte lige 1 rødt kort og 2 gule - og så gik der 2 kasser ind hos Lehmann.
Nogen gange, så har man bare en rigtig skidt dag - måske man bare skulle gå i seng :)