Den anden tråd er ved at blive lidt unødvendig tung, og nu starter anden runde også, så man kan jo passende lige oprette en ny tråd.
Placeringer:
1. FC Soze (5500) 2. FC Benspænd (4790) 3. Zebras (4600) 4. FC Moby Dick (4590) 5. allstars (4580) 6. FC Memphis (4300) 7. Seppuku United (4260) 8. team vassago (4140) 9. Hvor er Messi? (4100) 10. Crackers United (4090)
og nummer chok, er meget apropos
35. Den Glade Taber (1840)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Som jeg fik skrevet i den gamle tråd som svar på Michael Andersens #176 :
Nu er det SLET ikke for at lyde hoverende (for er jævnt meget overrasket over at ligge #1 :D) men synes da egentlig jeg fører med ret mange point, når man ser på hvor "få" point der er imellem de andre i top ti :D
I say again - det er ikke for at virke hoverende :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis du havde haft Villa som anfører, så ville du have haft betydelig flere point - så ville du have haft et ret komfortabelt forspring :) Forskellen er jo at Villa laver 3 mål, det giver jo ganske godt, samt bonus for hattrick.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#6 Alter Bridge er sgu ganske fede - lyder som en god aften.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Cinder Road har jeg heller aldrig hørt om før i aften, men de var meget fede og fungerede godt som opvarmningsband.. :) Alter Bridge er tre tidligere musikanter fra Creed (Scott Phillips på trommer, Brian Marshall på bas og selvfølgelig guitar-guden Mark Tremonti på guitar) som har slået sig sammen med Myles Kennedy og kreeret et super tråd-baseret rock-band.. Det er genialitet, og kan du lide en god omgang rock, vil jeg foreslå at du med det samme får fingrene i det seneste album, Blackbird, som er et af det nye årtusinds bedste udgivelser (efter min mening ;) )
Hmfr det her er em tråden - ikke nick og jay 2nd edition hehe :D
Hvad ser I mest frem til her i anden runde ?
Et evt comeback fra Italien ? At de gode takter fra Portugal, Holland og Spanien fortsætter..? Hvor står Frankrig... Jeg er da lidt i tvivl ovenpå deres første kamp.
Ligefør at det kunne ende med at Holland og Romænien går videre, de to som nok var 3 og 4 seeded på papiret.
Må sige at mit personlige højdepunkt var faktisk Holland - havde selv afskrevet dem helt... :-)
#1 filmz-vassago 17 år siden
Placeringer:
1. FC Soze (5500)
2. FC Benspænd (4790)
3. Zebras (4600)
4. FC Moby Dick (4590)
5. allstars (4580)
6. FC Memphis (4300)
7. Seppuku United (4260)
8. team vassago (4140)
9. Hvor er Messi? (4100)
10. Crackers United (4090)
og nummer chok, er meget apropos
35. Den Glade Taber (1840)
#2 HonoDelLoce 17 år siden
I say again - det er ikke for at virke hoverende :D
#3 filmz-vassago 17 år siden
#4 HonoDelLoce 17 år siden
Og det er alt sammen godt nok :) Jeg er stadig bare glad for denne midlertidige placering :D
Men ! Er jeg den eneste der ikke kan komme ind og tjekke ligaer osv lige nu .. ?
#5 filmz-vassago 17 år siden
#6 HonoDelLoce 17 år siden
Er totalt smadret efter at have tilbragt årets fedeste aften på Train i Århus med Cinder Road og Alter Bridge .. COME TO LIFE!
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
#9 HonoDelLoce 17 år siden
Cinder Road har jeg heller aldrig hørt om før i aften, men de var meget fede og fungerede godt som opvarmningsband.. :) Alter Bridge er tre tidligere musikanter fra Creed (Scott Phillips på trommer, Brian Marshall på bas og selvfølgelig guitar-guden Mark Tremonti på guitar) som har slået sig sammen med Myles Kennedy og kreeret et super tråd-baseret rock-band.. Det er genialitet, og kan du lide en god omgang rock, vil jeg foreslå at du med det samme får fingrene i det seneste album, Blackbird, som er et af det nye årtusinds bedste udgivelser (efter min mening ;) )
#8 - det var det helt sikkert :)
#10 filmz-grev_michal 17 år siden
Hvad ser I mest frem til her i anden runde ?
Et evt comeback fra Italien ?
At de gode takter fra Portugal, Holland og Spanien fortsætter..?
Hvor står Frankrig... Jeg er da lidt i tvivl ovenpå deres første kamp.
Ligefør at det kunne ende med at Holland og Romænien går videre, de to som nok var 3 og 4 seeded på papiret.
Må sige at mit personlige højdepunkt var faktisk Holland - havde selv afskrevet dem helt... :-)