Gravatar

#11 Michael Andersen 17 år siden

#9 Nemlig :)

#10 Selvom de ikke gik videre, så spillede både italienerne og kroaterne jo uafgjort i spillet, så det var alligevel ikke helt så ringe at have dem på holdet. Jeg satsede derimod på Holland og Portugal og floppede derfor totalt.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 filmz-grev_michal 17 år siden

jeg glemte at skifte ud før kvartfinalerne heh - vupti op på en 6 plads
Gravatar

#13 mr gaijin 17 år siden

Hvad siger I? Rusland eller Spanien?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14 filmz-vassago 17 år siden

Uh, jeg tror mest på Spanien - men tror også at russerne giver dem kamp til stregen, og måske det ender i endnu en omgang straffespark :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 Åkepool 17 år siden

Den er sgu svær idag. Spanien har ikke kunne leve op til det flotte spil i den første kamp mod Russerne, imens Rusland bare er blevet bedre og bedre, især efter at Arshavin er kommet med.

Jeg har også brugt rigtig lang tid på bettingsiderne idag, hvor jeg plejer at få det overstået på ingen tid. Er glad for at Tyrkiet endelig er røget ud, for de har godt nok kostet mig mange penge, med alle deres latterlige comebacks i de sidste 4 kampe :(

Men jeg tager med hjertet og holder på dem jeg har holdt med fra start af, nemlig Spanien. Men det bliver god damn svært idag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 filmz-sanjo 17 år siden

Tror på det bliver Rusland i dag. Det spil de viste mod holland, var i top klasse. Hvis de forsætter i samme stil, kan jeg ikke se hvordan spanien skal kunne vinde.

Har self bettet på Rusland :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 17 år siden

Nå da, så skete der sgu noget! Over 5.000 point på én runde og et hop fra røven af 4. division til midt i Top 10 - lækkert :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 The Insider 17 år siden

Det gjorde dæleme ondt at satse så meget på Rusland :-) Og hermed er jeg ude af top 10. Oh well, jeg overlever formentlig.
War. War never changes.
Gravatar

#19 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg er stoppet med at spille lige siden kvartfinalen. Kan jeg ikke vinde så er det hele lige meget. Om jeg bliver blandt de 20.000 bedste eller 50.000 bedste er sådan set ligegyldigt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#20 tiany 17 år siden

To pladser den forkerte vej, nuvel. Jeg holder med Spanien i finalen, selvom mit hold har flest tyskere - det er vist ligemeget hvor langt ned jeg ryger på nuværende tidspunkt.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: