Gravatar

#21 mr gaijin 17 år siden

Yes, ti pladser frem til en 13. plads. Jeg har udelukkende spaniere, så en ren spansk sejr vil sende mig på rette vej.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 filmz-vassago 17 år siden

#21: Så er det ærgerligt at det er tyskerne der vinder. Man siger jo at: Fodbold er et simpelt spil, hvor 22 mænd løber rundt efter en bold i 90 minutter, og til sidst er det tyskerne, der vinder :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 mr gaijin 17 år siden

#22 Man siger jo også, at spanierne altid taber i kvartfinalerne. Men det skete jo ikke :)
Gravatar

#24 zombieman 17 år siden

Jeg håber jeg kan holde førstepladsen en runde til
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#25 filmz-vassago 17 år siden

Og den noget overraskende vinder kan ses her - spørgsmålet er måske ikke længere hvor han har været, men hvordan han endte her...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#26 mr gaijin 17 år siden

Jeg startede med en 3. plads, droslede langsomt ned på en 25. plads, og nu har jeg kæmpet mig op på en 4. plads igen. Jeg er godt tilfreds :)
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 17 år siden

En sjetteplads er ok, men det irriterer mig godt nok, at jeg missede chancen for at sætte holdet en af gangene - det kostede point! Fordømt - hvad kunne det så ikke være blevet til!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 zombieman 17 år siden

Tillykke til vinderen øv jeg er træt af og blive hentet på målstregen
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#29 Michael Andersen 17 år siden

Stort tillykke herfra til Lille Per ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 chuck 17 år siden

Tak tak. Jeg anede ikke, at jeg havde vundet før jeg fik en mail fra Tommy. Det har været et fint EM med den rigtige vinder: Viva El Niño!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: