Jeg har arbejdet som rådgiver/underviser/sagsbehandler/coach gennem de sidste 13 år. Er pt. på dagpenge, men søger en masse stillinger, og det ser lidt mere lyst ud, end det har gjort hele det sidste år. Det er ganske spændende arbejde, men man skal have en vis stamina, da man kommer i berøring med mange skæbner. Har rådgivet mange, der kommer fra samme baggrund som fx. Brønderslev-sagen osv. Har oplevet knivoverfald, klienter med økser, politi med trukne pistoler osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har arbejdet som rådgiver/underviser/sagsbehandler/coach gennem de sidste 13 år. Er pt. på dagpenge, men søger en masse stillinger, og det ser lidt mere lyst ud, end det har gjort hele det sidste år. Det er ganske spændende arbejde, men man skal have en vis stamina, da man kommer i berøring med mange skæbner. Har rådgivet mange, der kommer fra samme baggrund som fx. Brønderslev-sagen osv. Har oplevet knivoverfald, klienter med økser, politi med trukne pistoler osv.
Altså ligesom en almindelig fredag før lukketid i Bilka
#11 sluppermand 11 år siden
#12 PredatorX 11 år siden
Hvor? :)
#13 Wangsgaard 11 år siden
Og har tidligere arbejdet i TP i Lyngby :p
#14 zombieman 11 år siden
Holstebro
#15 Zombi 11 år siden
Chief Wiggum er forhåbentlig ikke forbilledet?
#16 sluppermand 11 år siden
Frederiksberg. På Metropol. Du?
Og i Århus :-)
#17 knipsknips 11 år siden
Han har da sine øjeblikke ;)
#18 PredatorX 11 år siden
Zahle :)
#19 davenport 11 år siden
Det er ganske spændende arbejde, men man skal have en vis stamina, da man kommer i berøring med mange skæbner. Har rådgivet mange, der kommer fra samme baggrund som fx. Brønderslev-sagen osv. Har oplevet knivoverfald, klienter med økser, politi med trukne pistoler osv.
#20 zombieman 11 år siden
Altså ligesom en almindelig fredag før lukketid i Bilka