Jeg mangler inspiration til, hvad jeg skal beskæftige mig med. Derfor vil jeg meget gerne høre, hvad folk herinde laver til daglig, hvad enten det er uddannelse eller job eller noget helt tredje.
Kunne jo i samme omgang være spændende at finde ud af, hvor mange, der beskæftiger sig med film, på den ene eller anden måde.
Håber, I har mod på at åbne lidt op for privatlivet og også gerne forklare, hvorfor I laver det, I laver. Hvem ved, måske lader jeg mig inspirere.:)
Jeg er uddannet diplomingeniør i informations og kommunikationsteknologi, og med den baggrund har jeg arbejdet i lidt under 6 år som software udvikler ved en århusiansk virksomhed.
De seneste halve år har jeg dog skiftet retning, er gået manager-vejen. Lige pt. er jeg Test Manager på vores største produkt-suite, bestående af 8 produkter, hvor jeg og en kollega har ansvaret for vores test aktiviteter. Virkeligt spændende, men også noget helt andet end jeg har været vant til, så jeg er stadigvæk i en omstillingsfase.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Også uddannet som butiksassistent og har arbejdet i Stereo studio for mange år siden. Jeg vil ikke anbefale dig at gå den vej da arbejdstiderne er elendige og lønnen ligeså. Nu arbejder jeg som smed.
Også uddannet som butiksassistent og har arbejdet i Stereo studio for mange år siden. Jeg vil ikke anbefale dig at gå den vej da arbejdstiderne er elendige og lønnen ligeså. Nu arbejder jeg som smed.
Hvis man må spørge; Hvilken Stereo Studio afdeling var du i?
#1 KTK 11 år siden
Kunne jo i samme omgang være spændende at finde ud af, hvor mange, der beskæftiger sig med film, på den ene eller anden måde.
Håber, I har mod på at åbne lidt op for privatlivet og også gerne forklare, hvorfor I laver det, I laver. Hvem ved, måske lader jeg mig inspirere.:)
Så hvad laver DU til daglig?
#2 Skeloboy 11 år siden
Men det er måske lidt lettere at snakke om, hvis du fortæller, hvad dine interesser er?
#3 Wangsgaard 11 år siden
#4 dyg 11 år siden
De seneste halve år har jeg dog skiftet retning, er gået manager-vejen. Lige pt. er jeg Test Manager på vores største produkt-suite, bestående af 8 produkter, hvor jeg og en kollega har ansvaret for vores test aktiviteter. Virkeligt spændende, men også noget helt andet end jeg har været vant til, så jeg er stadigvæk i en omstillingsfase.
#5 Neranders 11 år siden
"That's rough, buddy."
#6 PredatorX 11 år siden
Har ellers beskæftiget mig med: erhvervsdykker, elektriker, forskellige job i lufthavnen, slagter medarbejder.
#7 OxxY 11 år siden
#8 knipsknips 11 år siden
#9 zombieman 11 år siden
#10 knipsknips 11 år siden
Hvis man må spørge; Hvilken Stereo Studio afdeling var du i?
Er selv udlært i Svendborg. :)