Og har tidligere arbejdet som projektkoordinator og projektassistent.
Lige nu arbejder jeg som Asset Management Assistent... det er et den fancy-smancy titel for mit job som egentlig mest er som proceskonsulent. D.v.s. jeg sidder hovedsageligt bruger min tid på at tegne processer i et procesmoduleringsprogram, men dertil kommer selvfølgelig at jeg snakker med en helt masse mennesker for at kunne dokumentere processerne. Og Asset Management er så det nye sort, inden for procesoptimering, der tidligere har budt på Six Sigma, BPR, LEAN osv. Men egentlig er det en standard ligesom ISO standarderne, denne hedder bare PAS55 - og den ved jeg jo så en hel del om.
Som tillæg dertil er jeg assistent for en sektionschef og vedligeholder intranettet for 2 sektioner.
Det lyder kedeligt, men jeg synes procesmodulering er spændende, fordi man får lov at stille en helt masse spørgsmål (også de dumme) og får et indgående kendskab til hvordan virksomheden arbejder.
Jeg har en bachelor i teologi og er nu i gang med en ny uddannelse i retorik. Så min tid går med at læse bøger, og når jeg er færdig, så er jeg meget klog og nok også på spanden.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#21 tiany 11 år siden
Og har tidligere arbejdet som projektkoordinator og projektassistent.
Lige nu arbejder jeg som Asset Management Assistent... det er et den fancy-smancy titel for mit job som egentlig mest er som proceskonsulent. D.v.s. jeg sidder hovedsageligt bruger min tid på at tegne processer i et procesmoduleringsprogram, men dertil kommer selvfølgelig at jeg snakker med en helt masse mennesker for at kunne dokumentere processerne.
Og Asset Management er så det nye sort, inden for procesoptimering, der tidligere har budt på Six Sigma, BPR, LEAN osv. Men egentlig er det en standard ligesom ISO standarderne, denne hedder bare PAS55 - og den ved jeg jo så en hel del om.
Som tillæg dertil er jeg assistent for en sektionschef og vedligeholder intranettet for 2 sektioner.
Det lyder kedeligt, men jeg synes procesmodulering er spændende, fordi man får lov at stille en helt masse spørgsmål (også de dumme) og får et indgående kendskab til hvordan virksomheden arbejder.
#22 Riqon 11 år siden
#23 DarkLight 11 år siden
Dvs igen noget som jeg ikke er uddannet i som sådan.