Hej, sad igår og tænkte hvilke film jeg gerne ville ha på Blu-ray og søgte lidt på de titler jeg bare skal ha ;D
Filmene: The Big Lebowski. American Beauty. Léon. Fight Club. 12 Monkeys.
Er ikke udkommet.
Jeg har Léon, Fight Club og Twelve Monkeys fra Tyskland men troede faktisk de var udkommet i USA nu... Underligt!....
Er der nogen der ved hvornår de udkommer?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#1 - En amerikansk BD-udgivelse af "12 Monkeys" er sat til at udkomme i slutningen af juli og "Fight Club" forventes at udkomme i USA i oktober. Jeg ved ikke lige med de andre.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#9 Jeg har Fight Club Steelbox fra Tyskland, og jeg syntes den er udemærket. Men JA billedet kunne være bedre derfor jeg vil ha en Amerikansk udgave...
#1 fazz 16 år siden
Filmene:
The Big Lebowski.
American Beauty.
Léon.
Fight Club.
12 Monkeys.
Er ikke udkommet.
Jeg har Léon, Fight Club og Twelve Monkeys fra Tyskland men troede faktisk de var udkommet i USA nu... Underligt!....
Er der nogen der ved hvornår de udkommer?
#2 rockysds 16 år siden
#3 fazz 16 år siden
Nogen der ved noget om de andre?
#4 MOVIE1000 16 år siden
#5 fazz 16 år siden
#6 evermind 16 år siden
Det lyder godt - dem har jeg også gået og set langt efter! :)
#7 Notional 16 år siden
#8 El vez 16 år siden
#9 evermind 16 år siden
Ach so! :) Er det en teknisk god udgivelse?
EDIT: Har lige tjekket brugeranmedelserne på det tyske Amazon, og de tyder på en lækker lydside, men desværre ikke for godt billede ... :(
#10 fazz 16 år siden
Jeg har Fight Club Steelbox fra Tyskland, og jeg syntes den er udemærket. Men JA billedet kunne være bedre derfor jeg vil ha en Amerikansk udgave...