Gravatar

#21 Herrguth 11 år siden

Intruders fra 1992.

Det er godt nok nogle år siden jeg så den, men jeg husker den som værende god.

Derudover så ligger dokumentaren [url= of the Blue"[/url] på YouTube.

Andre dokumentarer om UFO'er på YouTube:
[url= Believe in UFOs[/url] (med Danny Dyer)
[url=
[url= Secret[/url]
Gravatar

#22 duuk74 11 år siden

Hov ja Intruders er også ganske ok. Jeg så den her forleden.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#23 davenport 11 år siden

Ja, den er ret skræmmende. Man kan i øvrigt med lidt fordel læse Budd Hopkins forlæg. Lidt fordi han forsvarer abduction-tematikken med næb og kløer, og det farver bogen en del. Men selve historien er ret interessant, og der er angiveligt mange vidner til hvad der skete.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 davenport 11 år siden

Tak for jeres forslag også :)
(Godt at se, at min skøre interesse deles af flere ;))
Gravatar

#25 Herrguth 11 år siden

Nu faldt jeg lige over "Visitors of the Night". Jeg har ikke set den, men den kan bl.a. købes brugt på Amazon til under en 20'er.

(Og så ligger den også [url=
Gravatar

#26 davenport 11 år siden

Den er ikke specielt god, som jeg husker den.
Gravatar

#27 Fredag 11 år siden

Der er også Tv- filmen Roswell, selv om den måske er rigeligt oplagt og historien ret kendt efterhånden. Den er som film kun middelmådig synes jeg, men selvfølgelig interessant i den forstand at sagen bygger på mere eller mindre påstået rigtige begivenheder (selv om sandheden efterhånden vel enten må kaldes udvandet eller velkendt:)

http://www.imdb.com/title/tt0111021/?ref_=nm_flmg_...
Gravatar

#28 davenport 11 år siden

Yep, Roswell er nemlig spændende fordi der skete et eller andet! Hvad, er så det store spørgsmål, og er med tiden druknet i så meget for og i mod, at der må være tale om et trosspørgsmål.
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg så et par episoder af Paranormal Witness for et par uger tilbage, hvor der var et par rigtig interessante øjenvidenberetninger samt historier om UFOer. Mener det var i de to første episoder, og serien ligger på den amerikanske netflix.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nej vent, det var i episode 2!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: